Rumeni obraščići #



Illamasqua

Pozdrav lijepi moji
Danas čitamo o meni jako dragim rumenilima, riječ je o Illamasqua rumenilima.


Osim što ćemo zanemariti ove packe po kutijici, krećemo dalje :)
Rumenilo dolazi u čvrstoj crnoj kutijici, koja ima prozirni plastični dio, gdje se može vidjeti boja.Ambalaža je jako lijepa, vuče na oblik jastuka. Dolazi u  4.5 g i mora se iskoristiti unutar 18 mjeseci.
Ja imam dvije nijanse Morale i Hussy.
Posudica se zatvara na klik i dosta je jaka.

Morale je prelijepa ljubičasta nijansa, sa shimmerom i laganim zlatnim česticama.
Lijepo ističe brončanu put i ne trebate se brinuti da će vam se shimmer rasuti svuda po licu i robi.
Lako se blendira, ne trusi se i jako je pigmentirano.
Na licu je lagan, ali daje nijansu puderastog dodira.



Hussy kao i prethodnik dolazi u istom pakovanju, gramaži.
Ovo je lagana pink nijansa, sa koraljnim podtonom, zato je idealna za topli podton tena.
To što je lagana pink nijansa ne znači da nije jako pigmentirana. Pigmentiranost mu je izvrsna i zato se mora paziti kako se barata kistićem. Lagano se blendira i mat je.
Lagano baršunsta, sa puder efektom, ne trusi se.


Proizvod se jako sporo troši, tako da vam može trajati cijelu vječnost, izostavimo li rok trajanja koji je napisan.
Za vas koji volite malo jači i upečljativiji sjaj na vašim obrazima preporučam Morale, a za vas jednostavne tu je Hussy.

Evo još par slika proizvoda, na svijetlu, zblendanog i jače povučenoga






Da li ste vi probale koje Illamasqua rumenilo?



Primjedbe

  1. Ja sam imala nijansu Ambition, tj još je imam ali je u raspadnutom stanju jer je rumenilo nekoliko puta ispaadalo na pod a nikako da se natjeram da ga dovedem u red... Inače, super su rumenila, ali mislim da im je cijena pretjeraana...

    OdgovoriIzbriši
  2. da istina, cijena je prevelika, meni su još uvijek u cijelom stanju,sto je cudno jer svako malo mi padaju

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna su im rumenila! Imala sam Hussy ali mi nije baš pristajao zbog koraljnog podtona, pa sam ga proslijedila..

    OdgovoriIzbriši
  4. Morale mi je predivan, bas posebna boja :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS