CATRICE LIMITED EDITION

Luxury Laxquers-
SAND SATION

Kako ste iz naslova mogli već naslutiti, danas predstavljam jedan od meni dražih lakova za nokte, točnije nijanse laka.
Catrice lakove dugo koristim, ali nisam nešto zadovoljna njihovom postojanosti na noktom, koliko izborom nijansa.


Lak dolazi u staklenoj bočici od 10 ml i cijena je bila oko 20 kuna.
Kao i svi Catrice lakovi, tako i ovaj ima ogromnu četkicu, što mi se sviđa i ne, kako mi je mali prst jako uzak (inače imam jako uske nokte) tako mi je teže ga i namazati sa ovolikom četkicom, ali uspijevam :)

Nijansa koju vam predstavljam je CO5 STRAWBERRY BAYQUIRI.


Nijansa vuče na pinki, dovoljan je jedan sloj da se dobije predivna boja. Lak je kao pijesak na noktu i za razliku od ostalih Catrice ovaj drži i po 5 dana. Pošto je šljokičasto-pjeskast niti me ne čudi postojanost, jer inače te lakove je meni noćna mora skidati.


Kako ja imam naviku stavljati lak u dva sloja (ovom nije potreban-ali ja sam stavila), tako sam sama sebi stavila jako težak zadatak skidanja ga sa nokta :)

Sve u svemu ovoj boji i liniji dajem čistu 5, jer sam oduševljena bojom i izdržljivošću.

Kako ste vi zadovoljni Catrice lakovima??







Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS