EMPTY

Pozdrav dragi moji,

stigli smo do još jedne vreće smeća, koja se nakupljala kod mene u kupaoni neka 2,3 mjeseca.
Kao što ćete primijetiti ima jako puno vlažnih maramica, što je razumno jer imamo jednog člana više u kući :).

Pa krenimo sa smećem

Evo odmah najavljenih maramica, neću spominati svake pojedinačno, samo one koje mi nisu poslužile svrsi, a to su Pampers i Becutan, dok sa druge strane imam same pohvale za Lolu jednostavno su odlične. Toletni papir iz dm-a Sonft ništa posebno, trga se dok se izvlači, dok Violetin obožavam i nisam mu još pronašla zamjenu. 



Inače ne stavljam prašak i omekšivač u postove hehe, ali omekšivač iz Mullera, posebno ovo žuto pakiranje je odličan, roba miriše jako dugo, a miris je odličan, tekući deterđent kojem stvarno ne treba omekšivač, koristim ga samo za bebolina, jer je totalno osjetljiva guza :).



Olea maramice za skidanje šminke za mene su živi očaj, ništa ne valjaju, kao da sa običnim papirom idem trljati po licu, pa sam ih koristila za brisanje umivaonika i tako.
Garnier odlične, sve pohvale, od mirisa do učinkovitosti.
Ostalo su vatice ko vatice, sve rade svoju svrhu. Mirisne granule za usisavač, otkriće :)



O Avonovim gelovima za tuširanje sve sam rekla, dok Fa moje otkriće, nakon dugi niz nekorištenja, stvarno su super gelovi.



Balea tekući sapun od ljubičice presavršen, Cien sapun za malo novca odlična kvaliteta.



Našlo se i šampona Palmolive, LaCroa i Balea kao i muških dezića iz Avona. 




Krema iz Avona napokon je došla do kraja, miris odličan, brzo se upija, Božićno izdanje.
Fruttini krema za ruke, ne sviđa mi se što joj dugo treba da se upije, ali miris je sve spasio :)
Sanosan lavanda losion za tijelo, brzo upija i stvarno uspavljuje.



O Delia serumu sam pisala ovdje 
Avon umivalica, blago čisti koristila sam je samo kod jutarnjeg tuširanja, više onako da me osvježi za početak dana. Alba gel za umivanje od ananasa odlična stvar, šteta što je povlače iz dm-a.



Kokosovo ulje sam koristila samo u pilinzima, zamjenska četkica za zume, konac, sprej za dezinfekciju rana i mala vodica za usta.



Napokon i nešto malo i šminke se potrošilo :)
Maskara ovaj puta od Max Factora , Catrice puder i Blistex



Da li ste vi koristili što od spomenutih proizvoda?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS