Što to tamo tako lijepo miriši ...

Pozdrav dragi moji,
Kako sam ja neka "vrsta" ovisnice o parfemima, tako sam danas za vas izdvojila, neke koje koristim u zadnje vrijeme.

Što se tiče parfema za njih mi nikad nije žao izdvojiti  novce, a mojoj sreći nema kraja kad uhvati neki na akciji ili 1+1 gratis :D




Ni sama ne znam koliko ih imam, ali čuvam svako pakiranje u kojem ostavim malo, za sada imam potrošenih nekih 100-tinjak komada :)



Većinom su to neki slatki, cvijetni parfemi.

Da vam odmah naglasim da sam u opisu parfema užasna, pa vam neću ni opisivati, jer sve što bi rekla ah ovaj je baš sviježi, ovaj slatki, ovaj težak :)



Evo koji parfemi su zadnjih par mjeseci u čestoj uporabi


  • PASION GALLA
  • GIARDINO DEI SENSI-FIOR DI LOTO CANDIDO
  • ESSENTIAL GARDEN-JAYFUL ROSE
  • KATY PERRY-KILLER QUEEN
  • ZARA-STAR JASMINE & CANDY
  • ZARA-BLACK AMBER
  • AVON-MESMERIZE
Najčešće se na meni mogao osjetiti Black Amber i Giardino. 





Koji je vama najdraži parfem i da li imate koji od ovih ?
Da li vam se sviđa post na ovu temu i želite li da predstavim sve parfeme koje imam?



:)

Primjedbe

  1. Katy Perry stalno mirišem u dućanima, ali mi se uvijek izjalovi neki drugi, pa KP nikako doći na red :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poznato mi to, zapikiram neki i uvijek nešto drugo uleti umjesto njega, miris je odličan, nisam probala druge njene ali ovaj je baš za mene :)

      Izbriši
  2. Pozdrav od jedne ovisnice o parfemima iz Splita! :)
    Jako volim parfeme, u zadnje vrijeme ih ne kupujem tako puno jer su cijene astronomske. Srećom, u zalihama ih imam još dosta;)
    Ove godine sam otkrila Zara parfeme, a želja mi je kupiti Zara Black Amber

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina da su cijene za parfeme pretjerane, ali što se tiče Zare stvarno su vrlo povoljni, veliki su i kvalitetni. Amber je stvarno savršen, ja sam ga kupila a da ga nisam pomirisala jer nije bilo testera pa sam išla na eci peci pec :D i onda se iznenadila koliko je dobar.

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS