EMPTY ...

Hellooo
Evo mene sa još jednim potrošenim proizvodima.
Našlo se tu dosta make upa, napokon potrošeno jer ih imam jako dugo.




Pa da ne trošim puno riječi krećem odmah na hrpicu.

Zatvorila sam sezonu svijeća do zime, tako da sam ove potrošila, Jagoda, bez mirisa, kokos, kolačići



Tekući sapun iz Lidla i dvije kupke iz Avona, Dark Orchid je savršena.



Mixa Baby kupka, predivnog mirisa, koža bude mekana, jedino me pumpica jako naživcirala, sa Palmolive sa ostala nekako razočarana, dok je muški iz Avona standard kod moga dragoga.



Avon šampon od kruške jako lijepo se pjeni, dovoljno ga je malo, ne masti kosu i miris jako dugo traje, također HS standard kod muža :)



Essence piling sam pisala ovdje, Avon piling me ugodno iznenadio, kožu ostavlja savršeno mekanom i čistom, jedino mi miris nije nikako sjeo. Ulje za tijelo, kao i svako drugo bar meni.



Avon krema za ruke vanilija, Mixa za baby guzu, također nezaobilazna Pavlovićeva, a o Nivea sam pisala ovdje.



O ovim proizvodima sam pisala nedavno, ovdje.



Potrošila sam čak tri bronzera i jedno rumenilo, Elf koji se sastoji od 4 različita tona warm, dva od Essence sun club darker skin, sun club all in one bronzing highlighter blondes i Catrice illuminating rumenilo 020 coral me maybe. Catrice light reflecting concealer 020 light beige. Kako ih imam poduže vrijeme koristila sam ih kao sjenila, rumenila, bronzere i gle čuda ako koristiš samo jedan proizvod brzo će nestati :D



Eos ovaj mi se nikako nije svidio i išla sam da ga što prije potrošim, namažem ga ,a usta i dalje nekako suha, dok Carmex spas za ispucale usne, koristila sam ga najčešće prije spavanja.



I za kraj dva čaja u granulama. Čim vidim sunce i zatopli, bacam se na ispijanje ledenih kava i ledenih čajeva, moj definitivni favorit je Milford od šumskog voća, dok je limun od Kruger nešto lošiji, dosta je jak.




Eto toliko od mene u ovoj vreći smeća, da li ste vi potrošili ili koristite neke od ovih proizvoda??

Primjedbe

  1. Kakav ti je Elf bronzer? Gledala sam ga jučer na iHerbu, pa razmišljam o njemu iako imam sličnu Sleek verziju, ali mi je nekako presvijetao kada se izmiksaju 4 nijanse? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovaj što sam imala warm su tamnije nijanse, i baš lijepo izgleda na licu, ja sam to koristila onako baš lagano i vidjelo se, pa mislim ako "pobereš" puno na kist da će ti biti tamno, a i tamna boja unutra je dosta jaka :) al sam ja to zakomplicirala hehehe

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS