AVON...ANEW NUTRI-ADVANCE...EYE CREAM ...

Kako kod mene jedino okoloočnih krema nema na rezervi, a ostala sam bez jedne, tako je odluka pala na novu iz Avona (jer mi je bila na popustu)

Cijena 100 kuna za 15 ml.
Na popustu bude oko 60 kuna.





Krema dolazi u maloj staklenoj teglici i u kartonskoj kutiji.

Avon kaže 
Anew Nutri-Advance krema za područje oko očiju dubinski njeguje te čini kožu područja oko očiju mekšom, glađom i blistavo.

Obogaćena nutri 3x omega kompleksom, sadrži omega 3,6,9 masne kiseline.



Kod kreme mi se jako sviđa što je gusta ima nekako lagano limunast miris i lijepo se razmazuje.

Koža je na dodir mekana, nahranjena i ima blagi sjaj.


Jedino što me jako smeta kod kreme je ako se po namazanom području više puta prođe prstom, krema se počne ruljiti i nastanu one mrvice, koji se nikako ne mogu riješiti.



Primijetila sam da mi je koža sjajnija i zdravija, nemam problema sa tamnim podočnjacima, pa vam ne mogu reći da li djeluje na njih.

Preporučeno je da se maže ujutro i navečer, ali ja ja stavim samo navečer, baš zbog toga ruljenja.



Da li ste vi probali koju Avonovu okoloočnu kremu i kakve su vam ?
Imate li neku dobru kremu za preporučiti?

:)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS