GIVEAWAY ... 3 ( ZATVORENO)

Pozdrav,
danas sam vam pripremila jedno malo darivanje, kako dosta stvari ne koristim ili ne smijem - onda je bolje da jednu od vas razveselim sa malim paketom. 




Kako je moj rođendan prošao prije par dana, sin mi još malo slavi svoj veliki prvi rođendan, a za dva mjeseca i blog slavi svoj drugi rođendan, onda je ovo idealno vrijeme da i vas razveselim.

Evo što možete osvojiti :

  • Citribalans kapsule, pomoć kod mršavljenja
  • Avon naturals body lotion shimmering 150 ml
  • Nivea volume šampon 50 ml
  • Nivea krema 10 ml


Pravila su kao i uvijek, a to je da
  • Kliknete sviđa mi se na stranicu CHILLYFASHION 
  • Objavu podijelite pod opcijom JAVNO 
  • U komentar na stranici označite vama dragu osobu/osobe

Darivanje je otvoreno za sve i traje do 31.07.2016.

DOBITNICA JE MARIJA AŠČIĆ

              SRETNO SVIMA !!¨!

Primjedbe

  1. Ovaj Avon naturals body lotion shimmering me je odusevio :) ali ima samo jednu manu , pri kraju mi je hahaha :( zato bi sad jedan novi dobro dosao hehe :) uglaavnom prati te i samo tako nastavi , sve same pohvale imam za tebe :) <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS