MAZALICE ZA USNE ... ( 2 dio)

Danas vam donosim nastavak mojih najdražih balzama za usne.
Prvi dio možete vidjeti ako kliknete ovdje

Kako se dosta toga promijenilo od tada, odnosno više su se promijenile moje usne tako mi je i trebala malo jača njega za njih.




Pa evo koji su me to balzami spasili u zadnjih godinu dana.

Biobaza bee balm (ginger_honey)
4,5g oko 18 kuna
Definitivno mogu reći da mi je ovaj balzam favorit, i daleko bolji od puno skupljih razvikanih balzama. Savršen.
Miriši na med, a u sebi sadrži i sitne granulice pilinga. Dovoljan je jedan potez po usnama, ostavlja ih masnim, ali ne da su ljepljiva.
Mene je najviše spasio ako su me usne pekle, odmah nakon prvog sloja prestalo je, kao i kod ispucalih usana, rezultate vidite odmah.
Pošto je dovoljan jedan sloj tako će vam balzam duže trajati, i nećete trebati svako malo da trljate po usnama, kao što je kod mene slučaj sa ostalim balzamima.
100% prirodan i bez parabena.





Essence Lip softener with avocado butter je već pri kraju i on mi je najviše bio na dohvat ruke, jer su hladnoće ostavile posljedice na mojim usnama, a on je bio SOS u svakoj prilici. Odličan je ako imate problem sa peckanjem kutova usana, kao i kod jako ispucalih, jer on to riješi u jednom danu, stvarno jako odličan proizvod. Njega sam koristila prije spavanja i pustila da noć odradi svoje, tako da ujutro su sve tegobe po pitanju usana nestale. Jedina mana mu je to što se mora koristiti prst za nanos.
Lip peeling whit argan oil mi je već druga tubica, jer svoj posao radi oslično. Ako malo više puta pređete preko usana ne treba vam balzam poslije njega, jer se na usnama uz granulice stvori i neka vrsta balzama. Koristila sam ga dva do tri puta tjedno  i to prije spavanja, namažem ga u debljem sloju i ostavim na usnama preko noći.
Cijena je oko 18 kuna za svaki.


Maybelline baby lips pina colada pow 
Ovaj balzam miriše po pravoj pina coladi, ali nema taj okus :)
Njega sam koristila na svakodnevnoj bazi, ne isušuje usne, ostavlja lagani breskvasti sjaj, ne lijepi usne i daje im onu potrebnu njegu da se ne osuše. 



Lush bubblegum piling za usne
25g oko 60 kuna
Sadrži organsko ulje jajobe, prirodan bez parabena i ima okus i miris po žvakači gumi.
Višak sa usnica umjesto pranja možete jednostavno polizati i to mi se sviđa kod njega :)))))
Ako ga malo jače trljate po usnama osjeti se lagano peckanje, ipak je to šećer.
Probala sam razne okuse ovog pilinga ali se uvijek vratim ovome, jednostavno kao da je bolji od ostalih. Dovoljno ga je jako malo i lijepo će ispolirati i omekšati usne, koristim ga jednom tjedno i to ujutro.
Jako dugo će vam trajati, ako ga naravno ne pojedete :)



To su balzami koji su me spašavali preko zime, vjerujem da mi za proljeće neće trebati tako jaka njega za usne i da ću preživiti sa jednim obićnim balzamom :)
No kako matt ruževi dosta isušuju usne, a ja ih volim nositi, sumnjam da će se ostvariti moj cilj :)

Koji su vama najbolji balzami i pilinzi za usne, imate li neki trik za ispucale usne, osim onoga sa vazelinom ??

Primjedbe

  1. I meni je omiljeni Biobazin bee balm i spasio me je ove zime. Volim na usnice nanositi kokosovo ulje/mast u debljem sloju za noćnu njegu i isto tako napraviti peeling za usnice s kokosom i šećerom, odličan je.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS