AFRODITA SOS BALM

Hello,
U zadnjih par mjeseci imam neki pik na kreme, bile za lice, ruke,tijelo ili kao u ovom slučaju za stopala.
Napokon sam prionula i posvetila se svojoj suhoj, dehidriranoj koži.
Kao što naslov kaže, danas vam donosim svoje mišljenje o kremi koju trenutno koristim.




Davno sam koristila Afrodita proizvode i bili su mi odlični, tako da se nisam dugo dvoumila koja će biti moja iduća krema za stopala.

Ima je za kupiti u skoro svim drogerijama, pa i trgovačkim centrima, a cijena varira od mjesta do mjesta

50 ml, 22 kune



Balzam je namijenjen vlaženju i reguliranju zadebljanog tvrdog rožnatog sloja koža.

Sadrži 

  • 25% UREE
  • karite maslac
  • kokosovo ulje
  • suncokretovo ulje

Osim na petama, može se koristiti na svim zadebljanim slojevima kože, kao što su lakotovi, koljena...

Balzam koristim dva puta tjedno i to samo navečer, jer ne volim mazati stopala preko dana, onda mi je nekako čudno hodati ☺☺☺


Nakon prve upotrebe primjetila sam jako dobre rezultate i u trenu mekanu kožu.
Moje pete su dosta suhe i hrapave, nisu ispucne nego samo kada prođem rukom digne mi se kosa na glavi.

Ujutro sam mislila da će sve biti kao i prije, ali stopala su i dalje ostala mekana i glatka, što je potrajalo i idućega dana, što mi je bio dobar znak dA krema radi nešto, a ne samo prekrije tragove do idućega pranja.

Krema je pri kraju i imam namjeru opet nju uzeti i ostati vjerna dok god mi daje tako čarobne rezultate.


Svakako vam preporučam ako muku mučite kao i ja, pogotovo ako ste rodile i poremetila vam se "sva" koža.
Ja sam se sva posušila, kao da je sva vlaga i hidratacije isisana iz mene ☺☺☺


Da li ste vi probali ovu SOS kremu?!

Primjedbe

  1. Auuuu ovo meni definitivno treba. Pete su mi uzasne. Jos sad kak nosim najlonke sokne popucaju mi sve nakon jednog nosenja. Morat cu probat onda ovu kremicu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS