ESSENCE LASH PRINCESS... ljubičasto pakiranje

Pozdrav dragi moji,
kod mene je opet došlo ono vrijeme da ne stignem ništa pa tako ni tipkati postove itd...
Vani su već debelo zagrebi vrući dani, tako da sam većinom u bazenu odmaram dupe ☺☺☺ i naravno hvatam sina na sve strane.


Za danas imam reći par rijeći o novoj Essence maskari.

12 ml-26 kuna

O prošlim verzijama možete pročitati ovdje

Sculpted volume maskara mi na prvu nije nikako odgovarala, volumena nije bilo nigdje, samo moje tanke i dugačke trepavice.
Tek nakon par korištenja kad se maskara malo "posušila" meni je odgovarala.



Mislim da bi maskara savršeno odgovarala kratkim i gustim trepavicama.
Meni služi tek toliko da nabacim boje na trepavice, jer imam dosta svijetle, nikakvog dugog pomaka ne vidim osim crne boje.



Istakne i najmanje dlačice, a četkica je savršena za kutove očiju, tako da su sve dlačice obuhvačene.



Ne trusi se , lagano se skida niti ostavlja grudice na trepavicama.





Da li vi koristite ovu maskaru i koja vam je najbolja od tri verzije?
Ja sam nekako i dalje zaljubljena u rozu :)

Primjedbe

  1. Mogu ti reći da mi je zelena verzija draža od narančaste (tj. prve iz serije),moje trepavice ju obožavaju,tako da možda probam i ovu ljubičastu seku ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je zelena tocno 50-50
      nekako roza mi je na 1 mjestu, ljubicasta 2, a zelena 3 😊

      Izbriši
  2. Koristim rozu verziju vjerojatno otkad se pojavila haha. Za te kn je super. Mozes li usporediti rozu i ovu? Htjela bih nesto novo isprobati, a ne da mi se bacati kn, ako ne vrijedi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristim rozu verziju vjerojatno otkad se pojavila haha. Za te kn je super. Mozes li usporediti rozu i ovu? Htjela bih nesto novo isprobati, a ne da mi se bacati kn, ako ne vrijedi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad ne znam kakve trepavice imas, ali meni je roza daleko bolja od ove po teksturi, dok mi je cetkuca bolja od ljubicaste, primjetila sam da se roza maskara trosi brze ☺

      Izbriši
    2. Ok, prema svemu sudeću ostajem pri rozoj. Thx :)

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS