MINI TESTIRANJE ..... 3

Evo mene nakon dužeg vremena opet sa postom o mini proizvodima, najbolji način da provjerite da li vam nešto odgovara ili ne.

Ovog puta dosta toga mi se svidjelo, pa sam kupila i orginalno pakiranje.

Evo što sam testirala 




Za početak tu su se našli neki gelovi za tuširanje 
Bottega Verde-Bagnodoccia ima miris poput parfema, odlično se pjeni, ne iritira kožu i što je bitno miris ostaje na koži duže vrijeme.
Acqua Colonia-lime nutmeg mene jako podsjeća na neki parfem, ali se ne mogu sjetiti koji,kožu lijepo osvježi, i nakon njega se osjećate baš čisto, miris također dosta dugo ostaje na koži.
Uriage ulje za lice i tijelo, ne pjeni se niti malo, ima onaj svoj prepoznatljivi miris i niti sam za da niti sam za ne, dvoumim se da kupim full size pa da ga duže testiram.
Ziaja-cashmere mi je pravo osvježenje, jer sam imala neke njihove gelove i nikako mi se nisu svidjeli, no u ovog sam se zaljubila odmah nakon prvog tuširanje. Lagano se pjeni i čisti je užitak se tuširati s njim.



Vichy - slow age je stvarno savršen i namjeravam uzeti orginal pakiranje čim se riješim svih zaliha krema, lice mi doslovno blista od njega, razlika je odmah uočljiva. Bore su glađe, lice dobije svijetliji zdraviji izgled, a podloga odlično pristaje na njega.
Hipp baby mališi je odlična krema za lice, i kupujemo tako mala pakiranja, jer njemu ne treba puno krema. Dovoljno je masna ali nije premasna, ne izaziva crvenilo i odlično obnovi suhu i nadraženu kožu.
Ziaja goats milk sam već kupila i potrošila orginal pakiranje, savršeno lagana krema, meni je bila više onako za jutro i ako mi je trebala brzinska njega da ublažim zatezanje lica.
Lierac liftissime mi se nikako nije dopala, koža me je zatezala, svrbila čak i na momente pekla, dala sam joj priliku par puta, ali jednostavno mi nikako nije odgovarala. Sva sreća na testeru, jer sam je imala u planu probati.




Klorane volume ima savršen miris, nakon prvog šamponiranja uopće se ne pjeni, teško je kosu oprati, dok drugo šamponiranje zapjeni do besvjesti. Kosa mi je dosta oštra poslije njega bila i obavezno sam morala nanositi poveću količinu balzama, tako da je za mene -
Nivea haarmilch isto tako ne odgovara nikako mojoj kosi, ne znam šta je to sa Nivea šamponima, ali nikako mi ne odgovaraju.
BC rose oil miris je kao da ste čistu ružu zatočili u bočicu, kosa jako dugo miriši poslije, ne masti je, već se nekako upije u nju i nema onog izgleda da ste stavili ulje na kosu, svakako planiram investirati u orginal.



Nivea pjena za brijanje mi je odlična, štiti i njeguje kožu, smanjena je opasnost od porezotina i žilet lijepo klizi niz kožu.
CD roll on jedino što me privuklo je miris, ostalo je u mom slučaju katastrofa, ja se pod njim doslovno usmrdim sama sebi. Dala sam mu dosta prilika ali niti jednu nije prošao.



Himalaya gel za umivanje je dosta želeast i gust, potrošila sam i orginal pakiranje i stvarno mi odgovara. Odlično ukloni ostatke šminke, dovoljna je jako mala količina proizvoda i za jutro je savršen jer osim što riješi masnoću što je nastala preko noći, odlično i razbudi.
Himalaya herbals pasta za zube, za mene živi očaj, kao da perem zube sa ostatkom pepela od cigare, doslovno me hvatalo na povračanje, odlično se pjeni, ali ja nisam mogla prati zube s njom. Miris mi je baš lijep, osvježavajući.




Da li ste vi probali koji od ovih proizvoda i kako ste zadovoljni..

Ne zaboravite na darivanje koje još uvijek traje

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS