BIO OIL

Pozdrav dragi moje,
evo mene nakon male stanke, jer ipak ljeto je vrijeme odmora.

Ne mogu vam obećati da ću biti previše aktivna, jer mi se naredalo jako puno obveza, ali pisat ću vam koliko stignem.

Tako da vam današnju kišnu nedjelju otvaram sa jednim uljem.



Bio Oil posebno je namijenjen njezi kože sa oštečenjima, kao i prevenciji kod oštećenja.

Ono što mi se jako sviđa kod ovoga proizvoda je to što nije klasično ulje, odnosno ne ostavlja kožu masnom, ljepljivom i odmah se upija.


Ja sam ga koristila na licu, jer trenutno nešto drugo testiram za kožu tijela.

Miris je blag, ali ugodan, lijepo se razmazuje i odličan je poslije depilacije jer spriječava nastanak svrbeža i prištića.




  • Ublažuje strije i spriječava nastanak novih
  • Ublažuje ožiljke
  • Pomaže kod neujednačenoga tena
  • Umanjuje tragove starenja kože
  • Spriječava dehidraciju kože
  • Može se koristiti za lice i tijelo
  • Sadrži vitamine A i E
  • Sadrži ulje Nevena, Lavande, Ružmarina, Kamilice

Meni je odličan i kao baza za make up, pogotovo preko zimskih dana kad mi je koža suha.

Nakon par dana korištenja primjetila sam da mi je lice sviježije, odmornije, i sjajnije.



Idealan je za trudnice, a kako mene jako koža svrbi od ulja u predjelu trbuha, od ovoga ulja nisam imala taj problem, tako da mislim kad potrošim Biobazu za trudnice, preći na ovo ulje.

Jako sporo se troši, ako ga koristite samo za lice, ali ako mažete cijelo tijelo, bočica od 60 ml će vam trajati negdje oko 3 tjedna.

Ja sam ga uzela kad je bio na akciji 1+1 i uz njega sam dobila malu torbicu.



Cijena za 60 ml je oko 85 kuna.
Rok je 36 mj od otvaranja.

Može se naći u svim ljekarnama, Mulleru, Dm, Bipi...

Kako sam u prvoj trudnoći dobila na svakom obrazu dvije tamne flake koje se nisu nikada povukle, a preko ljeta su jako vidljive, moram pohvaliti Bio oil i reći da mi ih je uklonio i da su jedva primjetne.


Da li ste vi probali ovo ulje, koje je vaše mišljenje o njemu?
Što ste vi koristili u trudnoći za mazanje trbuha?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS