silverex

Pozdrav moji,
Mogli ste primjetiti da sam na neko vrijeme bila odsutna, ali ste i dalje mogli pratiti moje objave preko instagrama.
Da se odmah opravdam, prije 2mj sam postala mama po drugi put, tako da i ovo malo slobodnog vremene što sam imala više nemam.

No da vas ne davim sa svime, pripremam uskoro jednu nagradnu igru za sve vas koji me i dalje pratite i šaljete sve one divne mailove.

Za danas vam donosim par riječi o jednoj četkici za zube, a sve o Silverex proizvodima možete pronaći ovdje



Riječ je antibakterijskoj četkici sa srebrom, a ono što mi se sviđa kod nje što je jako nježna, a učinkovita za desne.
Drška jako lijepo sjeda u ruku i naspram ostalih četkica nešto je deblja, što se meni jako sviđa.



Na vrhu ima tanka vlakna koja imitiraju zubni konac i debljine su 0,01mm.




Četkica je nježna za desni i neće vam se dogoditi da vas raskrvari, jer srebro djeluje antibakterijski i smanjuje upalne procese i tako štiti zube.

u ponudi se mogu naći

  • ultra fina
  • medium
  • junior



U njihovoj ponudi imate još i
  1. sprej
  2. tuš
  3. četkica za zube
  4. sapun
  5. krema

Kad smo već kod njihovih proizvoda prije dosta godina sam koristila sapun sa srebrom i sjećam se da mi je bio pravo otkriće. Kako sam u tom periodu imala problema sa licem odlučila sam ga isprobati, i očistio mi je lice u kratkom vremenu.
<jedino što mi se nikako nije sviđao je miris sapuna.

Sapun trebate zapjeniti i ostaviti neko vrijeme da djeluje na licu.

da li ste vi probali koji od Silverex proizvoda?




možete me pratiti i na instagramu chilly

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS