Melem ruža

Evo jednog posta sa sunčanoga mora.
Pošto ovo tipkam sa moba nadam se da će dobro ispasti.
Za danas sam vam odlučila reći par riječi o suhom ulju koje trenutno koristim.

Ulje se može kupiti u dmu a cijena je oko 130kn koliko me pamćenje služi.
Ulje dolazi u staklenoj bočici od 100ml koja je jako teskA i po meni nije za putovanja.

Predivnog je mirisa i malo sporije se upija na kožu.

Može se koristiti na koži, kosi i licu.
Ja ga koristim trenutno samo kao losion na koži jer mi kosu ostavlja kao da je mokra.

Ono što mi se nikako ne sviđa je to što se pumpica lako odvrne i sto nema pumpicu u obliku spreja.
Teško ga je dozirati jer kad se špricne toliko je jak pritisak da mi se odbije i okolo.

Koža je lijepo mirisna  i mekana poslije nanošenja.

U prodaju je izašlo i sa zlatnim česticama.

Da li ste ga vi probali?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS