NEW IN STUDENI 2018

Zadnji new in sam radila prije točno godinu dana, za ne povjerovati kako vrijeme leti.
Kada sad pogledam pa i nisam puno toga kupila, uzimala sam samo ono osnovno, odnosno što se troši. Više ne skupljam stvari kao hrčak i mogu reći da mi uopće ne fali.

Dosta toga sam već i potrošila,a dosta slika i fali jer sam zaboravila slikati, nekako kad si mama dvoje djece zaboraviš na sve oko sebe.


Puno gelova za tuširanje se tu našlo i dosta je toga kupljeno na akciji, kao npr Dove po 10 kuna.








Šampona sam se baš nakupovala i od tolike hrpe ostao mi je još samo jedan, bile se neke akcije 1+1 pa sam uzimala i maski za kosu svega, jer to znam da ću potrošiti. Ako me pratite znate da volim Loreal liniju.






U lidl je bila ona njihova summer kolekcija iz koje su fenomenalni uljni pilinzi za tijelo, a uzela sam i lakove.




naravno još kozmetike



















Naravno i make up se uzimao,dosta sam pudera potrošila pa sam morala obnoviti zalihu.













Naravno i za klince se kupovalo i moram reći da ova Afrodita baby linija je odlična










U Robertu prošle godine negdje u 12mj mislim da sam uzela i cipele i tenisice, a natikače su one sa reklame 2 para za 100kn, jedan je kod mame.





u ofertissimi kupujem mirise poput glade za aparat, dođu oko 11kuna i puno bolje mi mirišu i duže nego glade i ambi pur


Ruksak je sa Ebaya 



a sada ono što mi nije odgovaralo od kupljenoga ili mi na neki drugi naćin nije pasalo je

  • Balea fairy dust kojeg sam koristila za vrijeme trudnoće i koža me toliko pekla i bila crvena od njega da sam odustala.
  • Garnier miceralne su mi toliko bile jake za lice da me sve svrbilo od njih.
  • Aromara smilje mi ima užasan miris i jednostavno ga nisam mogla koristiti
  • Babylove kremica je toliko tvrda, teško se razmazuje i ima neki čudan miris, dobili smo nekih 20 malih paketića koje sam podjelila okolo.
  • Catrice paleta rumenila je toliko pigmentirana da nisam znala šta da radim sa njom, čim prislonim kist na licu ostaje puno boje, također ovaj gel u teglici za obrve od kojega obrve izgledaju toliko umjetno,
  • Essence olovka za oći također 0 bodova kod mene.

Eto još je tu bilo Uriage baby kozmetike, ali to se potrošilo prije nego se slikalo.

O nekim proizvodima sam već nedavno pisala.
Mislim da ću tako pisati new in jednom godišnje, ili ako mi se kojim slučajem ne nakupi baš puno.

Kako vam se sviđa, da li vi koristite nešto?

Primjedbe

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS