Avon Big & Daring volume mascara




Danas pišemo o novoj maskari iz Avona Big & Daring volume mascara.
Kako ja imam jako ravne trepavice i dugačke, treba mi neka maskara koja će ih uviti i dati im volumena, prije sam imala gušče trepavice ali sa vremenom su se prorijedile.
Inače koristim većinom Loreal maskare, jer su mi se nekako pokazale najbolje, tako da mi nije žao para na nju dati :)



Maskara dolazi u debljoj bočici, sličnoj Maybelline, crnoj sa nekom koraljno,crveno,pink :) na vrhu, kao mali draguljić na vrhu.
Maskara ima veliku, oblika banane četkicu i lako se nanosi do svih uglova oka.







Više volim manje četkice, jer mi je nekako preciznije nanjeti maskaru, jer kod ovako velikih, pošto su mi trepavice rijetke, razmrljam se svuda po kapku, kao što čete vidjeti i na slici :)




Zanemarite moje neuredne obrve, to je bilo tek poslije na listi za odraditi, tu je jedan sloj maskare, bez korištenja uvijača za trepavice.
Kao što se vidi na prvoj slici, trepavica kao da nemam koliko su ravne :)
Sve u svemu maskara je solidna, ali iz Avona mi je bila najbolja ono ljubičasto pakiranje kojeg više nema ja mislim.

Maskara dolazi u nijansama black i brown black po cijeni 45 kn ( na popustu)

Sve u svemu za dnevnu varijantu je odlična, a za nešto dramatičnija kod mene ne bi prošla.

Toliko za danas od mene, da li vi volite maskare iz Avona?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS