DELIA COSMETICS

Šetajući Konzumom, pošto nam je 10 minuta pješice od kuće (da mi smo od onih koji se bezveze našetavaju trgovinom, i onda kupimo jednu stvar i čekamo pola sata u redu :) )

Uočila sam ovu malu kutijicu, a kako tada nisam imala nikakav serum za lice, nego samo kreme odlučila sam isprobati.




Odluka je pala da probam pošto cijena nije bila visoko, a moj mozak je napadao da baš želi to :)
U ponudi su bile mislim još 2,3 vrste seruma i krema.

Ja sam se odlučila za Hyaluronic acid  100% serum.
Dolazi u staklenoj bočici, koja ima gore pumpicu kao kapaljku, pa si sami dozirate proizvod.
Bez mirisa je, lijepo se upije u kožu.




Meni nije ostavila nikakav nered na licu, čak je odličan kao podloga za puder.

Bez parabena je.



Cijena za 10 ml je oko 30 kuna, što meni odgovara jer volim male proizvode, znam da ću ih potrošiti u "testiranju" , a ne kao velika pakiranja ako mi ne odgovara moram baciti.




Kod sebe sam primijetila da mi je koža zategnuta, čak su nestale neke borice oko očiju, za cijelo lice mi je dovoljno 3 kapi kao zrno graška.

Serum mi je trajao 1 mjesec, uz korištenje svaki dan ujutro i navečer.




Idealan je kao i podloga za kremu, nanosi se na čistu i suhu kožu.

Rok trajanja mu je 6 mj od otvaranja.




Da li ste vi možda probali ovakav serum i kakve rezultate vam je ostavio, da li ste zadovoljni?

Ja ču svakako kupiti ponovno, ali ovoga puta možda probam neki drugi iz ponude.

Primjetila sam ih samo u Konzumu, tako da vam ne mogu reći da li ih ima u drogerijama, jer kod mene u grdu nema..


Primjedbe

  1. Super da si napravila recenziju za ovaj serum jer sam jos prije nekoliko mjeseci kada su došli u Konzum gledala te serume da uzmem mami za rođendan ali odustala jer je njoj jednostavnija krema. Sad razmišljam da ju istreniram na taj aplikator jer kao što si rekla nije skup, a i sastojci su mi ok. Jedino ću njoj uzet verziju s kolagenom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je nekako draži serum jer se odmah upije, dok kod kreme moram čekati, a za to nemam živaca ako se žurim :)
      možda se njihove kreme brzo upijaju mora cu ih probati

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga