AVON CLEARSKIN ČETKA ZA LICE...

Pozdrav dragi moji,

Danas tipkamo o jednom Avonovom proizvodu, točnije četki za čišćenje lica.
U nastavku možete pročitati da li me oduševila ili razočarala.



Četka je napravljena od čvrste plastike, sa unutarnje strane je bijele, a sa vanjske ljubičasta.
Redovna cijena je 32 kune, ali često je na popustu 25 kuna.

Prije nje sam koristila one četke iz Mullera ili Dm-a i nakon par pranja bi ih bacila jer su dlake bile toliko mekan, da su mi se samo savijale i nisu obavljale nikakav posao.

Isto sam mislila i za ovu četku, ali sam je ipak odlučila naručiti jer ne bi bila ja da ne isprobam nešto novo :)

Četka ima kraće dlake, nego njene prethodnice, čvršće su i gušće.




Tu je već korištena pa zato je već lagano očerupana :)

Što se tiče funkcije četke, meni je odlična, odgovara mi licu, jer volim grublje pranje.
Sa malim stiskom dobijete već "grubost"

Ja ju koristim kod skidanja šminke zajedno sa nekim sapunom za pranje i odlično skine sve sa lica, ili dva put tjedno kad se zaželim malo grubljeg tretmana za moju kožu.




Ako malo duže trljam lice, postane crveno, proradi mi dobrano cirkulacija.
Primijetila sam da mi je koža znatno čišća, nema nikakvog izbijanja, što mi se znalo događati ako koristim nešto grublje na licu.

Za mene je ova četka pravo otkriće i više se ne planiram vratiti onim drogerijskim, idealna je zamjena za one koji si ne mogu priuštiti neki električni čistač lica.



Da li ste vi možda isprobali ovu četku za lice?
Koji je vama najdraži način čišćenja lica?

Primjedbe

  1. E bas sam je gledala..
    Porucicu je sledeci put kada si je tako ishvalila...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS