ULTRA DOUX MASKA ZA KOSU

Pozdrav

Kako su došli ovi vrući dani, sparina, slana voda i sve moguće "tegobe" za naše tijelo i kosu, tako sam i ja odlučila pružiti svojoj kosi malo utjehe. Iako je ljeto pri kraju, ova maska će vas štititi i u jesen.

Predstavit ću vam masku za kosu koja me je osvojila na prvu, a riječ je o Garnier Ultra Doux .




Maska dolazi u narančastom plastičnom pakiranju od 300 ml, oko 25 kuna.
Može je se naći u svim drogerijama.

Sadrži 

  • ulje Argana i Kamelije
  • Namijenjena za suhu kosu
  • Ne sadrži silikone
  • Bez parabena

Maska je dosta gusta, predivnog je mirisa i lako se ispiri iz kose.
Mislim da mi nema gorega kad stavim masku i onda je ne mogu do kraja nikako isprati i sutradan moram kosu ponovno prati.

Kosu vam neće niti malo zamastiti, ostavlja miris na kosi, nema težini poslije.

Nakon drugog puta korištenja primijetila sam da su mi vrhovi nahranjeni, nisu više suhi i kosa je dobila "poletniji volumen"




Najviše što me oduševilo kod maske je miris i njegova dugotrajnost na kosi, planiram uzeti i šampon i regenerator da vidim kako će mi kosa reagirati na njih, ako mi budu odlični mislim da sam našla napokon odgovarajuću liniju za kosu :)




Meni pakiranje traje mjesec dana, koristi je 1 ili 2 puta tjedno, s tim da je dosta stavim na kosu, od korijena do vrhova.
A kako imam masno vlasište, ne utječe mi na dodatno zamašćivanje.

Sve u svemu odlična maska, koja će vam nahraniti i njegovati kosu u ovim sparnim danima.




Koja je vama najdraža maska i da li ste probali ovu?


Primjedbe

  1. Probaj svakako sampon i regenerator, ja samo uz sampon netrebam regenerator koliko je kosa super, a inace se bojam u plavo. Jedina zamjerka je sto ima neki spoj u sebi, ali ako se to hoce izbjeci onda je lorealova extraordinary oil odlicna zamjena a malo zdravija :-) samponi su mi cak isti na osjecaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovu nisam probala ali imam isto Garnierovu s avokadom, mogu reći da je najbolja koju sam do sada koristila :D ova mi se čini slična po teksturi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam sličnu masku, mislim da je moja od badema i savršeno paše mojoj kosi. A imala sam i regeneratore koji mi nisu legli, kosa se brzo mastila, svaki drugi dan sam morala prati, tako da ako ti regenerator ne bude odgovarao, nema beda, tu je zato maska :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS