ŽENA KUTIJA ... ( srpanj, kolovoz )

Pozdrav dragi moji,
kao što ste mogli primijetiti nisam toliko aktivna na blogu u zadnje vrijeme, jednostavno nemam dosta vremena za disati.
Nagomilalo mi se dosta postova, a vrijeme jednostavno leti i leti.




Danas vam donosim kutiju, koja je namijenjena za dva mjeseca. Pošto su godišnji pa da se i oni malo odmore.
Da ne duljimo, evo što se našlo u kutiji.

Čak četiri proizvoda su u full sizeu

  • Chilly intimni sapun 250 ml
  • Avon sun krema 150 ml
  • Aura lak pool party 11 ml
  • Max Factor sjajilo 30 captivating ruby




Ostali proizvodi

  • čokoladica
  • Lancome glow boosting 5 ml
  • Vichy Idealia krema 15 ml
  • BC šampon 30 ml
  • Nivea invisible sprej 35 ml
  • Phyto šampon za volumen 50 ml
  • Knjižice od Aure i Schwarzkopf-a



Kad sam vidjela OPET crveno sjajilo baš sam se rastužila, ali ovo nije napadno nego daje lagani crveni odsjaj.
Kako mi je ovo prvi Aurin lak, nisam znala što da očekujem od njega i ostala sam ugodno iznenađena i svakako ću nabaviti još koji.
Taman sam ostala bez intimnog sapuna pa mi je ovaj super došao, a ujedno nisam plavu verziju još probala.
Još malo put na more, pa ću i kremu za sunčanje potrošiti, isto kao i mini pakiranje Vichy kreme.

Sve u svemu ova kutija će se sva potrošiti, tako da sam zadovoljna sa sadržajem u njoj.

Iznenadilo me što se našlo čak dva proizvoda od dekorative (lak za nokte i sjajilo)


Da li ste vi uspjeli nabaviti svoju kutiju?


Ostale kutije možete pogledati OVDJE

Primjedbe

  1. Mene bi zanimala recenzija Avon sun kreme , posto mi je skoro sva kozmetika iz Avona , ali uvijek prije nego sto narucim nesto procitam recenziju istog proizvoda , pa bi voljela da ti napises recenziju te kreme , posto sam u nedoumici da li je naruciti ili ne :)
    Sve pohvale za bloog , i samo tako nastavi , citamo se i dalje :) <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS