new in ..

Pozdrav dragi moji, evo mene još jednom sa novim stvarčicama, svega se tu našlo, ali ovoga puta najviše kozmetike, ipak su bili godišnji, pa sam uspjela nabaviti neke proizvode koji nisu dostupni u mome gradu.

Dosta toga je bilo na sniženju, pa sreći nigdje kraja.
Evo što sam lijepoga nabavila, cijene i mjesta vam neću pisati, jer ni sama više ne znam di sam što kupila i koliko platila.


























Uskoro slijede recenzije nekih proizvoda sa slika, pa se čitamo opširnije uskoro :)

Primjedbe

  1. divan new in! :)
    btw. kakva ti je ta bočica za parfeme? je li kao travalo, da se stavi na pumpicu? hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, u ovu se mora uliti parfem, pa se može špricati, nije ona koju "napumpaš" direkt onako iz bočice :)

      Izbriši
    2. hvala na odgovoru, i mislila sam da je tako :/

      Izbriši
  2. Divni proizvodi, ja sam bas jucer nabavila ovaj kaladont i super je! mozes li mi reci sto je ovo od Oh so heavenly marke? ♡ jako lijepo izgleda :)) i gdje si to nasla? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala 😊 to ti je hand cleanser, za dezinfekciju ruku, mislim da je u Konzumu kid beba stvari

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS