ŽENA KUTIJA STUDENI 2016

Pozdrav drage moje,
Za danas sam vam pripremila studensku žena kutiju.
Ovoga puta kutija je u crnoj boji.

Prošle kutije možete pogledati ovdje



Ovaj mjesec u kutiji se našlo ovo


Full size Afrodita krema za ruke cotton silk 75 ml


Full size Gyno pro  za njegu intimnog područja 30 ml



Poklon bon od 500kn za dentalnu medicinu (koji ću uskoro staviti u darivanje jer meni ne treba ➦ )


Chante clair univerzalni sprej za čišćenje 50 ml


Nivea mini krema 10 ml
Klorane šampon za volumen 25 ml


Lerbolario torbica sa gelom za tuširanje 75 ml Jasmine
Naravno tu je i mini čokoladica.


Eto toliko u ovoj kutiji, kako ste vi zadovoljni sa njom?

Po mome je i ovaj mjesec fulana, jer dosta proizvoda sam već probala, razmišljam da prestanem uzimati kutiji, jer već treći mjesec nisam zadovoljna :)



Primjedbe

  1. ajme meni je koma, da sam dala novce baš bi mi žao bilo...sredstvo za čišćenje - ne bi trebalo biti ni u kojem slučaju u kutijici tog tipa, poklon bon mi je više kao reklama za zubnu orjentaciju i nešto što će vjerojatno ostati neiskorišteno u 95% slučajeva...imam dojam da sveukupna vrijednost uopće nije ni blizu danom iznosu a kamoli da ga premašuje kako se stalno reklamiraju...pogotovo kad se usporedi sa stranim kutijicama...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS