KONJAC SPUŽVICE ...

O ovim spužvama sam već davno htjela pisati, ali nikako uhvatiti vremena, pa vam s toga danas donosim svoje mišljenje.
Prvu konjac spužvicu koju sam probala je bila ona iz Avona.



Spužva je bijele boje, polutka oblika.
Kao i svaka konjac spužva dok je suha je tvrda poput kamena i puno manje, nego u mokrom obliku.
Dok je mokra udvostruči svoju veličinu.
Cijena joj je 65 kuna ali često je na popustu za nekih 49 kn.



Kako sam već rekla bilo mi je to prvo susretanje sa takvom spužvom, pa nisam znala šta bi trebala očekivati od nje.
Odmah mi se svidjela, šminku je odlično skidala, lice je bilo poslije umivanja mekano i predivno. Dok je mokra nekako lagano kao da ima "želea" u sebi.

Dovoljna je mala količina proizvoda za umivanje i ona stvori jako puno pjene.




Jedinu zamjerku koju sam imala je oblik spužve. Lijepo sjedne u ruku, ali kad se treba proći preko lica jako je nespretna i teško je oprati "utore" oko nosa i zbog toga svoga žele "oklopa" jako je skliska.



Ebeline u svojoj ponudi ima više vrsta konjac spužve, a ja sam uzela onu koja je od Bambusovog ugljena jer jedina je bila u ponudi.
Cijena je oko 30 kuna.



Ona je suza oblika i puno praktičnija za upotrebu, jer ima taj uži dio sa kojim lijepo dohvati sva mjesta po licu.



Jeftinija je od Avonove i puno veća dok je mokra.
Mogu reći da savršeno očisti lice, voda se lijepo da iscijediti iz nje, i nema onog žele efekta kod nje.
Gruba je, ali toliko mekana za lice, i može se koristiti i na najosjetljivijoj koži.



Koristim je svakodnevno i prezadovoljna sam kako mi koža izgleda poslije nje.
Krema puno bolje sjeda na lice, pore su očišćene,i ne stvara prištiće.

Odlično ukloni ostatke maskare, dok Avonova zna ostaviti crnoga kod podočnjaka .


Obje dolaze u vrećicama i imaju konac za koji se mogu objesiti. Od prilike treba ima jedan dan da se opet stvrdnu.

Moja preporuka je svakako Ebelin, jer za malo novaca dobivate odlični proizvod, za koji vam više neće trebati nikakva druga spužvica/aparatić za pranje.


Evo još zanimljivosti o konjac spužvama i čemu služe


  • masaža lica
  • nježne su za kožu
  • organske, prirodni sastojci
  • odlično upijaju vodu
Konjac biljka je porijeklom iz Azije , a spužva se dobiva od korijena biljke.
Na tržištu postoji jako veliki broj  i vrste spužvi, namijenjeni svim tipovima kože lica i tijela.

Kada vam dotraje spužva možete staviti u lonac sa cvijetom i na taj način vam može preko ljeta zadržavati vodu.

Dezinficirate je tako što je potopite nekih 5 min u kipuću vodu, i ostavite da se posuši na zraku.



Da li vi koristite konjac spužve, imate li koju dobru a jeftinu za preporučiti??

Primjedbe

  1. I ja imam ove dvije spužvice, meni osobno je bolja Avonova, bas mo se sviđa taj žele efekt i čini mi se da mi je poslije nje koža mekša i sjajnija dok mi se sa Ebelin cini da mi je malo suša. Doduse ja ih koristim tek nakon sto skinem sminku.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS