SUMMER EDITION .... HAIR, SKIN

Pozdrav dragi,
za danas vam donosim post prije odlaska na more u kojem ću predstaviti neke proizvode koje nosim.
Većinom nosim poluprazne tao da ih potrošim, jer ako ponesem pune, pola vratim, doma uzmem novu tubu i tako u nedogled imam hrpu poluotvorenih proizvoda.



Za danas su to stvari koje koristim za kožu i kosu. Nisam navele kreme za sunčanje jer sam ih zaboravila slikati, ali nosim nekih 4 pakiranja, za nas, maloga, lice itd :)

Za početak tu su flasteri, sprej protiv komaraca i antiseptik, bez toga ne idem nikuda, jer mališa mi je smoto na tatu pa samo pada i sav je izgreban i u masnicama.



Dva gela za tuširanje bit će mi dovoljna za ova dva tjedna, o Balea sam pisala u jutarnjoj rutini, a Avon imam na izvoz doma )



Ostalo mi je malo Avonove kreme o kojoj će biti recenzija, pa da ju potrošim do kraja, Britvice i depilacijskoj kremi kojoj sam već pisala.



Pošto mi more jako isušuje moju turbo suhu kožu, nosim Bio Oil o kojem ću vam pisati i veliko pakiranje maslaca za tijelo, ovaj je iz Lidla i savršen je brzo se upija nije ljepljiv i koža ima tropski miris.



Preko ljeta ne mogu bez vodice za tijelo, ovog puta to je miris limete koji je opuštajuć i lagan i naravno jedan parfem da se ima, ovog mislim da imam još za nekih deset dana rijeć je o Peace Love & Juicy Couture.



Dr. Hauscha i Vichy sam vam već rekla par rijeći u rutini i ostavit ću vam link dolje.



Uriage miceralna, Apivita gel i Nuxe roll on bude bila recenzija kad se vratim tako da ću vam tada reći svoje mišljenje.



Šampon i regenerator nosim koji sam prvi dohvatila, a to su ovoga puta od Avona, maska od Loreala mi je već na pola, tako da ću je tamo dovršiti. Jako volim njihove maske imaju mi predivan miris i kosa bude mekana i ne masti se brzo.



O sprejevima za kosu sam već pričala, o ulju također i naravno nosim češalj, jer kosa mi od soli i sunca napravi čvor na čvoru.
Zbog toga jedino ne volim more.



Naravno tu je i hrpa rekvizita za kosu ☺☺☺☺☺☺☺ od kopči, marama, traka, gumica, šnala, bez toga ne mogu.




Sad ako se pitate gdje mi je krema za lice, ne nosim je u tu svrhu mi koristi Bio oil.

Eto toliko od mene prije godišnjeg odmora, kako vam se sviđa moj putni paketić ?

Linkovi
SUMMER EDITION MAKE UP
JUTARNJA RUTINA
SPREJEVI ZA KOSU
AVON GELOVI ZA TUŠIRANJE
DEPILACIJSKA KREMA
ULJE ZA KOSU
PARFEMI




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS