NEW IN .... STUDENI

BOk,
danas vam donosim što se kod mene skupilo od srpnja pa sve do sada. Dosta toga nisam uslikala jer nisam jednostavno stigla ili sam zaboravila.
Većinom sam zaboravila na odjevne komade, nakit i poneku dekorativu.




Pa da krenem 
Kako sam neke proizvode dobila, tako ima i dosta istih stvari, ali sve će se to brzo potrošiti, pogotovo balzami za usne koji su itekako potrebni sada preko zime.

Bipa, Muller, Dm






Dosta gelova za tuširanje sam nabavila kao i sapune za ruke, ovaj dječji u pjeni je super i mali najviše voli s njim da pere ruke.








Primjetila sam da nisam uslikala niti Catrice novi hajlater :) to je ovaj ogromni što se može naći još u prodaji.





Mini pakiranja mi uvijek trebaju, tako da sam si obnovila zalihu.



Kako je ljeto još trajalo, tako mi je trebalo još krema za sunčanje za malca, jer smo trošili brzinom munje, pošto smo stalno bili vani, pa more i tako.



O Lidera prahu ću vam pisati uskoro, iako je isprobano još u kolovozu :)



Odlučila sam probati i Skintegra proizvode, tako da je odluka pala na prvi proizvod, o kojem ću također uskoro pisati.



O Biobazi sam vam već pisala i odlučila je odmah uzeti kad sam saznala da sam trudna jer mi je bila odlična i u prvoj trudnoći, samo je do sad nisam još otvorila jer koristim neke otvorene kreme, a već sam 6 mj trudna, tako da se nadam da ću je otvoriti do kraja trudnoće :))))







I za kraj malo svijeća i preslatke male boce iz offertissime





Postovi



Moram priznati da su me Cien gelovi ugodno iznenadili.

Kako vam se sviđa ovog puta košarica sa proizvodima?

Do idućeg posta....





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS