USPOREDBA ROLL-ONA

Pozdrav dragi moji,
već duže vrijeme pokušavam napisati par rijeći o nekim roll onovima koje koristim, pa evo da krenem.
Testirala sam ih i preko ljeta i sad zime i naravno sada u trudnoći kada su mi hormoni totalno podivljali.



One ženice koje su trudne ili bile razumit će o čemu pričam i kako je stalno vruće,preznojavanje i sve.

Do prije trudnoće jako sam voljela Rexonu o kojoj sam vam već pisala, ali u trudnoći mi nikako nije odgovarala.
Kada je izašao na tržište Garnier 72h odmah sam ga uzela i pokazao se kao odličan izbor, onda u trudnoći mi je neko vrijeme odgovarao i onda više ne, jednostavno sam se usmrdila pod njim i nadam se da će mi odgovarati poslije poroda.
On mi se pokazao čak i bolji od Rexone, a što je još i bolje jeftiniji je i duže mi traje.


Onda mi je dosta mama preporučilo Lidera kremu koju sam naravno uzela sva sretna i ostala paf, znači ja sam se usmrdila nakon mislim pola sata, to je čisti užas, znate ono kad sami sebi baš smrdite e tako je i meni bilo, pokušala sam tako tri puta i odletila je ravno u smeće.
Postala sam već razočarana jer mi ništa nije odgovaralo, a u prvoj trudnoći uopće nisam imala tih problema iako sam rodila u 8 mj po najvećoj vrućini.


I tako sam kukala bratu da sva smrdim :) i on mi je rekao da uzmem bijeli Axe reko ajde budem nemam šta za izgubiti.
I naravno pokazao se kao odličan, drži cijeli dan, preko ljeta me spasio jer sam tada imala najveću navalu hormona pogotovo na moru, sparine, sol i svašta.
Ja sam probala samo ovu verziju, tako da vam ne mogu reći da li i ostale djeluju, ali ako imate problema svakako ga probajte.


Ali naravno da sam morala još istraživati i uzela sam Vichy i Nuxe na probu i to još prije trudnoće i ostala jako razočarana, kud im je cijena jako visoka tu ne rade meni nikakav posao, jedva pola dana izdrže na meni, Vichy još donekle, ali ovaj od Nuxa ne bi nikako preporučila nikome.


Sad na red dolaze tri proizvoda koja su mislim najjeftiniji od svih i sa njima nisam imala nikakvih problema.

Prvi je od Balea koji ima tako nježan miris i brzo će se potrošiti jer je u obliku kreme i malo ga je teže razmazati jer se jako sporo upija.
Dove mi je presavršen od mirisa do izdržljivosti. S njim mogu biti sigurna u svakom trenutku, ako mi izdržava u trudnoći poslije će biti još i bolji. Ne ostavlja tragove niti se ne trusi, a koža predivno miriši.
Garnier je dosta tekuć i treba ga jako malo, jer ako pretjerate teško će se upiti i imat ćete osjećaj da vam curi po tijelu.


Eto toliko o mojim mukama po trudnoći :)
Koji se vama pokazao kao odličan izbor?


Primjedbe

  1. Odličan post! Koristim trenutno CD roll on i zaista mi je super. Takodje sam koristila Dove i Rexona stikove tokom leta. Što se poludelih hormona tiče zbog trudnoće potpuno znam kroz šta prolaziš, no ipak ne brini sve će se to srediti.
    Poseti moj blog i ako ,zaprati me ako želiš, bilo bi mi veoma drago :) Kiss

    OdgovoriIzbriši
  2. Inače više volim dezodorante,nisam neki ljubitelj roll-ona ali ovaj od Nuxe ću probati jer mi je sve njihovo odlično

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS