Brzi kolač sa petitom

Pozdrav
Dugo vam nisam napisala neki recept, pa da to ispravimo evo jednoga.
Za ovaj kolač vam ne treba pečnica jer se ne peće.

Sastojci
1l mlijeka
150g griza
250g maslaca
200g šećera
2 žlice kakaa
1 vanil šećer
Petit keksi

Znači to vam je orginalan recept, ali ja sam svoj izmjenila jer sam ostala bez griza.

Zakuhati mlijeko sa šećerom, pa dodati maslac i onda griz.
Smijesu podijeliti na 2 dijela u jedan dodati kakao a u drugi vanil šećer i malo limunovog soka ako želite.

Slaganje
Keksi
Tamna fila
Keksi
Svijetla fila
Keksi.

E sad ja sam u 500ml mlijeka stavila 2 šalice kraša i gustina da mi krema bude gusta i dodala 100g maslaca.

A druga fila mi je 500ml mlijeka i 1 puding od maline.

Brzo a fino i dobar mi tek !

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS