KOŠARICE OD LISNATOG TIJESTA....


Kako ja jako malo koristim lisnato tijesto, većinom je to samo za smotuljke punjene vanil kremom. Tako mi je u zamrzivaču ostao jedan paket i naravno nisam znala šta da radim s njim. 
Na kraju je odluka pala na nešto "smučkano-zbučkano" iz moje glave.

Nadam se da će vam se svidjeti ovaj recept, za ukusni zalogaj.

Sastojci

  • paket lisnatog tijesta, ja sam imala onaj sa samo jednim kom unutra
  • poriluk
  • sir
  • gljive
  • vrhnje za kuhanje
  • rajčica u tetrapaku
  • i šta god želite dodati :)
Sad ja sam sastojke dodavala onako od oka, kako volim čega :)

Prvo sam poriluk malo popržila, zatim dodala gljive i to dinstala, dok gljive nisu pustile vodu i to isparilo.



Zatim tijesto stavite u pouljen kalup za mafine. Malo stisnite da vam se napravi košarica.





U poriluk i gljive dodate rajčice i vrhnja koliko želite, sir i ostale sastojke, ostavite da malo prokuha i ugasite.



Sada možete puniti vaše košarice, raspodijelite si smjesu da vam u svakoj košarici bude isto, Na vrh sam stavila još ribanog sira.





Slike







Dobar tek!

Primjedbe

  1. Odgovori
    1. vjeruj da je jako, jako fino pogotovo onako vruće :)

      Izbriši
  2. ti si meni super, uvijek imas neke jednostavne brze i fine ideje ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, uvijek volim isprobavati nešto novo, ali da bude fino :D

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS