New in- home

Pozdrav dragi moji,
Stigao je još jedan post o novitetima na mome stolu, 
tu se kao i obično našlo svega od kozmetike, higijene, robe, do stvari za kuću.

Da ne duljimo evo krećemo sa prvim slikama :)

U Konzumu su bile na sniženju platnene tenisice, pa sam si odmah uzela dvoje, jer su preudobne i lagane


Kik volim jer ima dobrih i jeftinih stvari, tamo sam našla posudu za maramice, košaru i ovaj predivni svijećnjak, koji na slikama izgleda malo i nekako obično :)


Kaufland je imao u ponudi ove slatke teglice sa slamkom, uzela sam 2 mislim da je cijena bila oko 14 kuna za komad, Offertissima lopatica za okretanje i mala staklenka za ulje, vreće za spremanje su samo 14 kuna, a u njih stane hrpa robe, doma imam oko 15 komada, jer jednostavno ormar je pun, pun :)
Mobelix zavjese "špagete" crne kakve nisam mogla naći nigdje, komad je bio 30 kuna, stakleni svijećnjak koji može biti i za debelu i tanku svijeću 30 kuna.


Kako stalno kopam po Ebayu tako sam naletjela i na ove kistove, svaki je bio oko 2$, kao što vidite ovaj jedan ima rupicu u sredini za puder, ovaj ravni za bronzer je odličan.


Standardne higijenske potrebštine bez kojih ne mogu, obavezno moram imati vlažni toletni papir :) ovi su mi se pokazali kao najbolji .


Avon sprejevi, komad je bio 11 kuna i sprejevi za stopala komad 19 kuna, inače sprejeve za stopala koristim samo preko proljeća i ljeta i to pošpricam prije spavanja ili kad sam cijeli dan na nogama, stvarno su pravo olakšanje za stopala.


Moment i Essie  lakovi, essie je bio na popustu u Dm-u


Dm stvarčice



Malo sam uzela i iz Avona :) za četku uskoro recenzija :)


Kada odem u Muller uvijek izgubim pamet :) tako se ovo sve našlo u košarici




I za kraj napokon sam skoknula do Zagreba i otišla u Mac tu se našao puder (pumpica) u nijansi nc25 oba i ruž please me.


Toliko od mene u ovom shoppingu, da li ste vi što kupovali u posljednje vrijeme i kako vam se sviđa moja kupovina?

Primjedbe

  1. essie nijansa je predivna! :)
    Šteta što nam nisi stavila sliku otvorenih mac proizvoda! :)
    Dosta ovih proizvod i sama koristim, tako da super kupnja! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. poslije sam se sjetila, ali mi se nije dalo slikati pa prebacivati, pošto mi je komp star 100 g pa dok se pokrene :)

      Izbriši
  2. Ulala puno lijepih stvari. Kakvi su ovi Naturals sprejevi iz Avona? Jel baš mirišu po onome što piše u nazivu ili? Jer inače imala sam sprej od ljubičice i lišaja pa nije uopće mirisao po ljubičicama :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za sada mi samo jedan nije irisao ali ne mogu se sjetiti koji je to bio, ovi iz nove kolekcije su predivni nisu jaki, baš osvježavaju i miris dugo drži na koži

      Izbriši
  3. Avon sprej s narandžom me iznenadio koliko dugo traje i uopšte nije od onih čiji miris nestaje brzo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dosta dobar New in :D Posebno me zanimaju Mac proizvodi :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš ljepi new in :) ove tenisice s zvjezdicama su mi preslatke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. njih ne skidam sa nogu, ove druge još uvijek nisam prošetala :)

      Izbriši
  6. Znaš da sam gledala taj kist s rupicom i mislila se hoću naručiti! Kakav je?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ništa posebno, možda zato što je kopija, jako puno pudera upije u sebe, al ajde 2$ je bio samo :)

      Izbriši
  7. Interesuje me ta Avon četka, nisam je naručila u prošlom katalogu, čini mi se da je sada nema i već mi je žao, iako ne znam kakva je :/ iiii jedva čekam da vidim MAC proizvode "u akciji" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je odlična, nije mekana kao ove što imaju po centrima za kupiti, malo je grublja

      Izbriši
  8. volim slatke kućanske stvarčice..žao mi je što si prije nisam zgrabila u kauflandu te slatke čašice/teglice, nadam da će ih još biti u prodaji kada se sljedeći put nađem u blizini :) krasan haul :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS