Avon....

Ideal Flawless
Concealer

Kako sam već predstavila ovu verziju pudera ovdje, tako je došao i red i na istoimeni korektur.
Inače baš ne koristim korekture, ali ovaj sam morala probati, jer me puder oduševio.
Dolazi u kartonskoj kutijici, u kojoj se nalazi okrugla plastična posudica sa 1,4 ml prizvoda.
Cijena je 60 kuna, ali često je na akciji i po 30 kuna.

Trajanje je 24 mj od otvaranja.

Moja nijansa je medium, a dolazi još i u nijansi fair.

Kremast je, lako se razmazuje, ne ostavlja tragove oko borica. Meni je idealan za podočnjake jer ih prekrije i stopi se sa kožom. Inače imam dosta tamne čak i nekako ljubičaste podočnjake i savršeno ih kamuflira.
Dovoljna je mala količina jer postojanost i prekrivnost mu je jača strana.

Nanosim ga prstima jer na taj način mi se jako lijepo zblenda sa kožom i bude neprimjetan.

Po meni jedina zamjerka je što nema ogledalo unutar pakiranja, jer na taj način bi mi bio savršen za baciti ga u torbicu :)

Kako nisam probala puno korektora, ne mogu ga usporediti sa nekim proizvodom, ali meni je bolji od Catrice camuflage jer prekriva super, a mogu ga koristiti na podočnjacima, što kod Catrice ne mogu, jer se uvlači u pore.

Slike









Primjedbe

  1. uuu, ovo zvuči super..moje podočnjake jedino sakrije catrice kamuflaža, a nju moram blendati sto godina..umara me, ako se ovo kao zblenda i stopi s kožom, a još prekrije- bit ću jako sretna :D škicam ovaj proizvod već koji mjesec, al reko prvo ću sačekat koju recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ouuuuu.... ovo obavezno naručujem!!!! <3 :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da je ova nijansa tamna suviše, i da retko kome odgovoara. Ali me vrlo zanima korektor,i sigurno ću ga probati :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS