EMPTY ....

Bok, bok !
Napokon sam uhvatila malo interneta, laptopa da vam napišem jedan post.
Danas pišem o potrošenim proizvodima, kojih se dosta nakupilo, jer stvarno imam dosta stvari koji su pri kraju.
Kao i svaka od vas tako i ja, dođem do pola i onda krenem koristiti novi proizvod.




Kako sam odlučila prvo potrošiti sve što mi je pri kraju, pa tek onda uzeti novi proizvod, tako mi je kupaonica sve urednija i urednija :)))

Pa krenimo sa potrošenim stvarima





Standard kod mene su Avon gelovi, a Fruttini volim samo zbog mirisa :)




HS je muž vjeran već godinama, Avon 2u1 odličan za svakodnevno pranje kose, Nivea koristim za pranje kistova, a Loreal šampon mi izdrži i do tri dana da se kosa ne zamasti.




Pjene za kupanje koristim kao tekuće sapune, gel za tuširanje, a ova od Magnolie je savršenog mirisa, Chilly intimni sapun sam prvi put probala i oduševila se s njim, Oriflame krema za tijelo Precious, super miriši, ali kožu drži samo par sati hidratiziranu.




Subrina maska za kosu novootkriveni fenomenalni proizvod za kosu, miris mi savršeno odgovara, kosa bude jako mekana, mirišljava, lako se rasčešljava i ono meni najbitnije ne masti je. Avon planet spa gel za umivanje od bijelog čaja odlično uklanja ostatke make upa, ali se ne pjeni jako.




Standard kod bebolina kreme za guzu Becutan i Sanosan.




Avon ženski roll oni koji su mi ni sim ni tam, onako za po kući, meni ne izdrže jednostavno se jako oznojim s njima, muški su dragome odlični, ali zato mi je Garnier action control otkriće godine, jednostavno savršen.




Kao što vidite dosta krema je otišlo, ali još jako puno ih ima pri kraju :) Avon kreme jako volim i savršeno mi odgovaraju koži, ne maste je, nahrane i brzo se upiju, Loreal skin perfection i Balea većinom sam koristila kao podlogu za šminkanje.



I za kraj uspijela sam potrošiti mali parfemić, a Avon Quantium muški je nešto odlično, miris obara sa nogu, svakako preporučam za vašu bolju polovicu :)


Eto toliko u ovoj kanti smeća, na redu je skupljanje nove, kao što možete primijetiti nema ništa od šminke, to je zato što sam se u tri mjeseca, možda našminkala deset puta svega :)

Da li ste vi koristili nešto od potrošenih proizvoda ?


Pozdrav....

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS