MINI TESTIRANJE.... 2 DIO

Hello moji dragi čitatelji,
za danas imam drugi dio mini proizvoda,
najbolji način za odluku kupiti ili ne kupiti :)

Pa krenimo sa proizvodima





Aderma Exomega liniju već imam u velikim pakiranjima, pokazala se kao odličan proizvod u borbi protiv dermatitisa kojem je sklon moj sin na nekim dijelovima tijela.Sviđa mi se što miris nije jak, brzo se upija i u trenutku uklanja svrbež i crvenilo. Namjenjen je za svakodnevno korištenje više puta dnevno. 



Warm cinnamon nights 100 ml
nije me nešto oduševio, gel jako isušuje moju kožu, čak bi rekla da me poslije svrbi, miris je jak, ali kratko traje. Svakako neću kupiti veliko pakiranje. 
Nivea soft body milk 50 ml
lijepo se upije, ne ostavlja mastan trag, ali za moju suhu kožu nije dosta vlažan. Čim ga isperem kao da ništa nisam ni stavila i moram se namazati sa nekim losionom ili kremom. Dobar je kao trenutno osvježenje na koži.



Ducray extra doux 75 ml
šampon koji miriše božanstveno, jako malo ga je dovoljno da opere moju dugu kosu. Dosta se pjeni i temeljito ispire. Poslije nije potreban regenerator jer kosu čini mekanom i lako se rasčešljava. Svakako imam u planu kupiti veliko pakiranje.
Precious nature 50 ml
maska za obojanu kosu, od badema i pistacije, također proizvod koji mi u potpunosti odgovara. Dovoljna je mala količina, jer u protivnom ako staviti puno nećete moći isprati dobro iz kose. Također mi je na listi za kupnju.



Elizabeth Arden skin balancin lotion 5 ml
za ovaj losion imam samo riječi hvale, SAVRŠENO mi sjeda na kožu, jednostavno lice blista s njim, same hvale za proizvod, ali mana mu je cijena, pa kad jednog dana skupim pare moj je :)))
Uriage aqua 3 ml
balzam za suhu kožu, kako ja imam mješovitu, a i pakiranje je jako malo tako da nisam mogla dobro testirati proizvod, pa vam niti ne mogu reći ništa pametno :)




Toliko od mene u ovoj testerijadi, da li ste vi koji proizvod koristili u full size-u???

xoxo

Primjedbe

  1. Puno super proizvoda na jednom mjestu! Ovaj Elizabeth Arden losion za lice me sad jako zaintrigirao s obzirom da jako volim E. Arden proizvode i super mi odgovaraju, a i imamo isti tip kože :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS