Home Haul # 1


Odlučila sam da sa vama podijelim neke novotarije što sam uzela u zadnje vrijeme za svoj dom. Tu se našlo stvarno svega, ipak neke stvari sam odlučila da ostanu privatne.
Sitnice kupujem po potrebi ili neplanski, ako mi se nešto svidi, a usto i bude jeftino, onda nađe put do moga doma.
Još se nije dogodilo da nešto uzmem pa ne znam šta bi s tim, jer je bilo jeftino. Znam da vas dosta ima, uzet ću samo zato što je jako jeftino, a šta ću sa tim to nije važno :)


Pa krenimo, ovu slatku kanticu uzela sam kao teglicu za cvijeće, ali odluka je ipak pala da će na kraju biti posuda za kuhače i takav pribor.




Tu su se našli i mirisi, ovaj sa štapićima dugo nisam imala, pa sam ga odlučila uzeti.





volim ove gumene / silikonske metlice-trajbalice, nisam baš fan onih metalnih jer imam posuđe sa premazom, pa da si ih ne pogulim.



Jako volim sir i mogla bi ga jesti svaki dan za doručak, ručak i večeru. Tako da sam uzela ovaj predivni set za sir. Tvrda drvena daska koja se vrti i gore je poklopac od čvrstog stakla. Unutra se nalazi set pribora za sir. Jako je teško. Sad će biti još veći gušt papati sir :)





Držaći za salvete, ovčice koje su od porculana, nešto takvoga :) Zar nisu preslatki?




Ove modlice sam tražila jako dugo i gdje god sam došla nije bilo takvih, samo mi je žao što je ostalo jedno pakovanje, inače bi uzela 3 



Kako vam se sviđa moj mali haul, da li ste si vi nešto kupili ?

Primjedbe

  1. Ja sam kupila modlice za saumrole u plodinama i zna biti u ofertisimi pred blagdane

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u offertisimi nikada nema, tamo stalno tražim,hmm ni u Plodinama nisam vidjela, ako vidim onda je cijena ogromna ono za 4 komada nekih 50 kn

      Izbriši
  2. obožavaam mirisne svijeće...
    a i držači za salvete su preštosni :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Set za sir je odličan, baš izgleda praktično :D Gdje si ga kupila?

    OdgovoriIzbriši
  4. Set je stigao iz Švicarske, kod nas nisam vidjela jos nista slicno pa ti ne mogu reci di bi potrazila :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS