Skin Care



Celltone

Hellou
Kako imam problematičan ten, tako stalno kopam po novim proizvodima u potrazi za onim savršenim.
Kada mislim da sam našla pravu kremu, ona mi nakon pola tubice više ne odgovara, i tako krećem u potragu za novom.
Za moje stanje na licu zaslužni su hormoni (višak muških :) )
tako da meni kremice i ne mogu pomoći nešto, osim da mi drže stanje čistoće i hidratizacije pod kontrolom.
Tako sam prije nekih dvije godine dobila ovu kremu na poklon, i od tada si ju uvijek kupujem.
Za mene je stvarno jako rijetko da ču neku kremu za lice dva puta kupiti, a ovo mi je već treće pakovanje ove.

Ustvari ovo nije krema nego gel.
Pa objasnimo malo što je to ustvari u toj posudici.

Inače kad sam vidjela reklamu na tv-u bila sam jako skeptična, jer priznajmo tv prodaje sve i svašta, obećava ovakve, onakve rezultate, samo da bi se proizvod kupio.
Sama ga nikad prva ne bi kupila jer mu nisam vjerovala i zato hvala mojoj mami što je probila taj led :)

Sadrži Alantoin što je prirodni pužev gel koji obnavlja tkivo, regenerira kožu. Pomaže u umanjenju strija, akni, ožiljaka.
Glikolnu kiselinu koja ima efekt pilinga. Omogućuje da sastojci prodru duboko u kožu i obnavlja oštećeno tkivo.
Priridni atibiotik koji uklanja akne i sprječava njihovo ponovno nastajanje. Idealno je masnu i nečistu kožu i pomaže u nestanku ožiljaka sa lica.

Gel dolazi u plastičnoj kutijici od 50 ml, koristi se dvaput do triput tokom dana na čistu kožu.
Ne izaziva alergije, ne sadrži boje.

Idealan je kao baza za make up, nije mastan, upija se u sekundi. Dovoljna je količina zrna graška za cijelo lice. Na početku sam ga stavila više jer nisam znala kolika mi je mjera, pa mi je lice bilo užasno zategnuto i imala sam osjećaj maske. Preporuča se da se nakon mazanja ne izlaže odmah suncu. Većino sam gel koristila navečer prije spavanja, znači jedamput na dan i to ne svaki dan.
Rezultati se primjete već nakon jednog tjedna, koža mi je bila vidno čišća, nestale su upale, ožiljci su se povukli u 70% slučaja i nisu nastala nikakva nova izbijanja.
Gel nisam mazala oko očiju,  tako da neznam kakvo mu je djelovanje na bore.
Miris je svjež, jako lijep. 

Mislim da se gel ne može kupiti u ljekarni nego samo preko tv prodaje ( ja ga tako kupujem ) cijena je 300-400 kn
Jedno pakovanje mi traje po 3 mj, ovisno da li ga mažem svaki dan ili jednom tjedno, a i jako mala količina je dovoljna za lice. Jedino će se brzo trošiti ako tretirate druga veća mjesta. 

Proizvod nit je skup niti je jeftin, ali za rezultate koje sam vidjela i kako paše mojoj koži, koliko ga sporo trošim dajem ocjenu 5.




Da li ste vi probali ovu kremu i koja su vaša mišljenja o kupovini proizvoda sa tv-a ?
:)



Primjedbe

  1. Možeš negdje staviti i sastav? Baš me zanima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo ovo se piše :)
      voda, alkohol denat, propylene,glycol, snail secretion filtrate, phenoxyethanol, acrylates c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, triethanolamine, ethylhexylgycerin, parfum, allantoin, imidazolidinyl urea, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, butylparaben

      Izbriši
    2. Previše parabena... Preskačem!

      Izbriši
  2. Joj vidjeh ovo na telki pa se baš pitala jel čemu :D drago mi je da ti odgovara!

    OdgovoriIzbriši
  3. Da li su naveli koliki je sadržaj puževe sluzi? To je najvažniji podatak...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS