AUSSIE MIRACLE ...

beach waves

Kako obožavam Aussie 3 min masku, tako je odluka pala da uzmem ovaj sprej za postizanje valova u kosi :)

Mislim da mi je kosa najdraža kad sam na moru, dobijem one lagane loknice (inače moja kosa je turbo ravna) i mojoj sreći nema kraja. 


Kad su "izumili" sprej sa tim efektom naravno da sam ga morala odmah i probati jer želim te loknice natrag :)



Šetajući Mullerom vidjela sam ga i odmah stavila u košaricu i nadala se najboljem.

Sprej dolazi u plastičnoj boci prepoznatljivog Aussie dezena, sadrži 150 ml proizvoda i cijena je 45 kuna.



Miris je predobar, riječ je o Australijskom pamuku.

Upotreba: protrestri i sa udaljenosti od 30 cm pošpricati po kosi i kosu lagano zgnječiti rukama i lagani morski valovi su tu :)




Sprej sam koristila samo na suhoj kosi i odmah su mi nastali lagani zavijuci u kosi, koji su trajali i po 3 dana ako se nisam češljala.
Kosu ne masti, ne zapetljava i osim valova daje joj predivan miris koji ostaje danima. Daje i volumen kosi.




Sve u svemu mene je sprej oduševio i planiram kad potrošim nabaviti novu bocu, jer frizura mi je spremna u trenu :)

Ingredients

Aqua, Alcohol Denat., SodiumChloride,Magnesium Sulfate, Sorbitol, PVP, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Eugenol,Hexyl Cinnamal, Linalool, Butylene Glycol, Citronellol, Amyl Cinnamal, Limonene, Hydroxycitronellal, Ecklonia Radiata Extract, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Coumarin, Isoeugenol, Polyaminopropyl Biguanide


Primjedbe

  1. Ma što ne stavi sliku da vidimo frizuricu, i ja dugo tražim ovakav proizvod, a da radi :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam mogla nikako uhvatiti sliku di lijepo izgleda :)

      Izbriši
  2. Ajme!! Ovo meni treba, nagovorila si me da ga kupim, moja kosa nema loknice nikad, a tako ih želim :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS