ROUGE EDITION...

VELVET

Napokon sam ugrabila BOURJOIS  tekući ruž.
Dugo sam se dvoumila bi li ga uzela ili ne, jer ipak budimo iskreni nekako mi je puno dati za "sjajilo" 90 kn.

Znači pakiranje je od čvrste plastike, sa klasičnom spužvicom za sjajila. Dolazi u 7,7 ml, 89 kuna Muller.



Dolaze u osam predivnih nijansa
Nijansa koju sam uzela je 11 SO HAP PINK 
Na usnama je predivna pink boja, a na ruci nekako zagašeno pink.
Tekstura je predivna, mat, osjećaj je baršuna na usnama.
Kod ruža mi se sviđa što ne isušuje usne, lagan je, nije ljepljiv.



Dovoljan je jedan sloj da se postigne boja kao na bočici, jako je pigmentiran.
Na usnama drži jako dugo, ne preslikava se na zube i s njim možete slobodno jesti bez bojazni da će vam se skinuti sa usana.



Toliko je pigmentiran da ako ga pokušate skinuti samo vodom, ostat će vam tragovi na usnama, pa je najbolje to učiniti nekim sredstvom za uklanjanje šminke.




Jedina zamjerka osim naravno cijene :) je miris ruža, koji me lagano podsjeća na hrđavo željezo, nešto takvoga, ali na usnama se ne osjeti, nego samo ako gurnete nos u bočicu.




Nisam požalila kupnjom i planiram nabaviti još koju nijansu, ali naravno kada bude neka akcija, jer koliko god mi se sviđao teška srca odvojim toliko novaca za ruž :)





Da li ste vi probali koju nijansu ove krasotice?
p.s zanemarite to što izgledam kao pijanac na slikama :)






Primjedbe

  1. Baš lijepa nijansa. Moram ga probati prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. znam kako ti je, ja sam svoje uhvatila u bipi na 30% inace sam skrta platiti ga po punoj cijeni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svaki put odem kad je u Bipi popust, ali ova moja je koma jer su svi već isprobani, uvijek je neka bezvezna nijansa netaknuta :(

      Izbriši
  3. Za cijenu i miris se u potpunosti slažem, a kako si i sama rekla sve ostalo je odlično :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da mogli bi promjeniti taj miris, a ni cijena ne bi bila na odmet nova :)

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS