MAC ... STUDIO FIX FLUID ...

Pozdrav dragi moji,

Danas je na redu još jedan puder u nizu.
Dok Mac nije došao u Hrvatsku ludila sam sa izmišljanjem načina kako da si kupim ovaj toliko hvaljeni puder.
I tako sam prošle godine posjetila Beograd i naravno uzela krivi puder jer nisam znala što bi od sreće kad sam ušla u trgovinu.




Naravno da sam tek skužila to kad sam došla doma, ali na sreću i Pro Longwear mi odgovara, ali o tome u nekom narednom postu.

Od Studio fixa sam imala ogromna očekivanja baš zato što ga sve blogerice hvale na sve strane.

Puder dolazi u staklenoj bočici bez pumpice u količini od 30 ml.
Cijena je oko 245 kn + 30 kuna pumpica

Ima SPF 15 I traje 24 mj





Nijansa koju sam uzela je NC25, sad što se tiče samog pudera prekrivanje je odlično, ali ne ostavlja težak osjećaj na licu, naravno ako ste naviknuli na teže pudere, ako koristite tonirane kreme, ovaj puder je pretežak za vas.

Žutog je podtona, ustvari rekla bi da je puder žut :)
Što meni super odgovara jer sam maslinastog tena i lijepo mi izjednači lice.


Dovoljna je jako mala količina za cijelo lice, brzo se suši, pa morate brzo ga blendati po licu, tu kod mene nastaje problem jer kad stavljam puder vrtim se okolo naokolo i on se osuši pa mi stavljanje i blendanje njega oduzima više vremena nego ostali puderi.

Po meni je ovo odličan puder za zimu, za ljeto mi je teži i vruće mi je pod njim.
Što se tiče izdržljivosti na licu, traje mi oko 5 sati bez izbijanje masnog sjaja, a ako preko njega stavim neki fiksator, onda sam mirna cijeli dan.



Blaža verzija njega i naravno jeftinija je Revlon Colorstay koji mi je čak i draži nego on.

Sve u svemu puder je odličan, ali po meni prerazvikan, jer ima i jeftinija verzija koja radi isti posao kao on, jedino što je odlično kod njega je izbor nijansi, dok kod Colorstaya to nije slučaj, tamo se mora uzeti više nijansa da se smiksa ona prava :)

Da li ste vi probali ovaj puder i kakvo je vaše mišljenje o njemu??


Slike 









Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS