Praznimo košaricu #6

Došao je red na još jednu praznu košaricu, negdje u isto vrijeme napunim novu i ispraznim staru košaru.
Bar po tome znam da mi ništa ne stoji i propada nego lijepo sve ide svojim tokom, kako kupim tako i ispraznim.
Istina da se šminka ne troši brzo, ali i ona polako dospjeva u praznu košaru.


Ako vam nije teško, meni bi lajk puno značio :)
Chillyfashion

Pa krenimo sa praznim bočicama


Prvo što sam napokon potrošila je Avon šampon od 700 ml sa kolagenom za volumen, po meni ništa posebno, uzela sam ga jer mi je trebao jedan u rezervi a ovaj je bio jako povoljan. Schauma protiv peruti, dragi koristi samo nju ili Palmolive, veli da je zadovoljan :). Avon body piling od čokolade nešto predobro, miris je baš jak po kakaau i dobro uklanja mrtve stanice, inače jako volim njihove pilinge.
Balea mlijeko za tuširanje od vanilije je ogromno razočarenje za mene, ima mi miris po maslacu, na koži je živi užas, šteta bačenog novca, najbolji je onaj rozi-boja breskve. Dusch das vanilija, jeftino i dobro obavlja svoj posao, a čak i lijepo miriši :)
Fa u jednom riječju, savršen je od mirisa do njege, zaljubila sam se u ovaj gel za tuširanje.


Nivea invisible dezić meni ima miris na krastavce, jedino što mi valja kod njega je što ne ostavlja bijele tragove, a meni kao zaštita nikako ne pomaže, čak se nekako usmrdim od njega.
Avon pro ice muški roll-on tako divno miriše, štiti ne ostavlja mrlje, što sam vidjela po muževoj robi hehe.
Avon vodica za tijelo od šljive i vanilije, dugo ostaje na koži, taman sam je potrošila prije ovih vrućina jer mi je to zimska vodica i za ljeto mi je miris pretežak.
Avon tekući sapun ruža i jasmin je kremasti, ruke nisu suhe poslije pranja i dobro ih opere.


Nivea body mlijeku sam pisala.
Biobaza krema za trudnice je odlična stvar, njeguje kožu, nema nikakvog zatezanja i brzo se upija.
Sanosan još jedno otkriće što se tiče njegujućih krema, ovo mi je niti neznam koja više bočica, koristim je za sve.
Avon scrub za stopala, koristila sam ga zajedno sa kamenom i daje izvrne rezultate, nije jak, što meni super odgovara.


Listerine vodica za usta od 1 litre, koristimo samo nju u svim okusima i najisplativije je kupiti tako veliko pakovanje, jer često je na velikoj akciji.
Garnier maramice za skidanje šminke od grožđa, moje najdraže, dosta mi je jedna maramica za cijelo lice, super skida šminku i ostavi miris grožđa, preporuka svakako.
Nescafe kava od vanilije, meni najdraža za hladne kave, prefina je, samo šteta što je nema za kupiti kod nas, bar ja nisam nigdje našla, ako znate gdje ima, javite obavezno.


Pearl drops hollywood smile, po meni ništa posebno, kao i sve paste za izbjeljivanje zubi.
Avon blemish clearing, tretman za uklanjanje akni, smanji prištić i osuši ga, dobro za imati doma kao hitan slučaj zapne :)
Oriflame ulje čajevca za sušenje prištića, ovo ja puno jača verzija od ovoga gore, riješi sve za jedan dan, miris je baš jak.


Balea krema od ruže i lavande, super stvarčica za imati stalno uzasebe.
Labello malina, super miris, koristila samo doma i to većinom prije spavanja, ujutro usne budu mekane.
Avon anew rejuvenate krema za oko očiju ima dva dijela za dan i noć, meni je puno više odgovarala noćna verzija, jer je gušća i lijepo se upije, od ove za dan nisam primjetila ništa posebno osim da mi se zna ruljiti tj ostavi one mrvice.
Loreal triple activ za masnu kožu, odlična krema, gusta, brzo se upije, a ne ostavlja mastan sloj, nisam primjetila da mi je smanjila mašćenja kože, ali sam je nastavila koristiti jer mi je ovako super odgovarala.


Aveo acetoni su mi najdraži što kvalitetom i cijenom, ovaj je od badema, super skida lak, nokat miriši poslije i ne osjeti se onaj miris acetona.
Little red dress meni jako drag miris, slatkas je i meni idealan za zimske dane, ljeti mi je nekako preintenzivan.


Catrice puderu sam pisala.
Došao je kraj i za dva šiljila, nemam pojma koje su marke, jednostavno su za baciti :)
Artdeco br 5 camouflage cream odličan korektor za prekrivanje, prekriva sve :)
Catrice  isto camouflage br 030 super radi svoj posao, jeftinija verzija ove gore.


Toliko od mene u ovoj košarice :)
Da li ste vi potrošili nešto kao i ja i kako ste zadovoljni proizvodima?

Primjedbe

  1. I ja sam prije nekoliko dana potrošila Artdeco kamuflažu u istoj nijansi, a ni sama ne znam koliko sam Catrice kamuflaža potrošila. Avon pilig obožavam, miris je fantastičan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam taj parfem, sviđa mi se, volim slatkaste mirise i trenutno trošim ovaj puder :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS