DOTAKNULA SAM DNO ... empty

Pozdrav dragi moji,
evo još se napunio jedan koš za smeće, pa da ne duljim dalje pogledajte što sam sve potrošila u zadnji mjesec i pol.



Gospodin muž je potrošio :) Nivea dry impact dezić i after shave orginal, Avon fullspeed power roll on.



Avon piling vanilija, intimni sapun, Fruttini sprej Cherry-Vanilla pisala ovdje



Avon gel za umivanje, odličnog mirisa, blago za kožu, koristila sam ga kod jutarnjeg tuširanja i savršeno osviježava. Afrodita mystic argan gel nije me nešto očarao, miris mi je čudan i ne pjeni se baš, ali koža bude savršeno mekana poslije njega. Babylove kupka, služila za pranje kistova, tuširanje, ništa posebno.



Loreal skin perfection serum, lagan, odličan za jutro.
Yves Roche pur calendola krema, super i za suhu i masnu kožu, lijepo se razmazuje, brzo upije i ostavlja lice mekanim i mirisnim. Beauty baby krema, dosta je masna koristila sam je za sve osim za lice, jako sporo se troši, odlična za ispucale pete.



O Rexoni sam već pisala, ali drugom mirisu ovdje
My body vaselin
Balea nevenova mast



O Garnier maski sam pisala ovdje
Le Petit Marseillas regenerator glina i jasmin nije ništa posebno za razliku od šampona



Potrošila sam i neke svijeće od puder, medenjaci, naranča i bez mirisa, od čokolade se staklenka razbila :)

Mirisni štapić Lily jak intenzivan miris, jako dugo gori i dosta dugo ostaje u prostoriji. Eterična ulja od Roses-Berries, Vanilla.




O nekim proizvodima za njegu usana sam pisala ovdje
Labello care-colour rose odličan.
Ruž Maybelline 430 predivna koraljna nijansa, najčešće korišten ruž i nijansa kod mene, zato je i otišao, pošto mi treba 100 godina da potrošim ruž :)



Catrice olovka za obrve br 3, među boljim i povoljnim olovkama za obrve, Essence br 02 boja mi više ne odgovara, obrve mi budu kao umjetne pa leti u smeće. Nyx full figured maskara crna, lijepo oblikuje trepavice, ne mrvi se, ali jako brzo se osuši u tubi, nisam ju imala ni mjesec, tako da ju neću više kupiti.




Toliko od mene u ovoj vreći smeća, da li ste vi probali/potrošili nešto kao i ja.

Kako vi napredujete sa trošenjem proizvoda??

Primjedbe

  1. volim tvoje empties postove jer se nagledam proizvoda :D zanima me di si kupila te lily štapiće i gdje uzimaš et.ulja (muller?) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su omiljeni oni i haul :)
      Štapiće kupujem u Areni u onom "afričkom" shopu .:) nemam blage veze kako se trgovina zove al mislim da je u prizemlju. Ulja u Dm i Mulleru

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS