ŽENA KUTIJA ZA OŽUJAK 2016

Pozdrav,
Kako i ptice na grani znaju Žena kutija se proda čim se pusti u prodaju.
Ne znam koliko ih puste u prodaju, ali je mali broj čim odmah nestane.
Za sada sam imala sreću i nabavila sve osim prve i Božićnog izdanja.


Kao što vidite ovog puta je to crvena kutija, koja mi je i puno ljepša .



U njoj su dva full size proizvoda :

  • L"Oreal Shine Caresse sjajilo (90,90 kn) 400 br
  • Happy Hemp- night cream- anti ageing 50 ml


Ostali proizvodi
  • Čokoloadica mini
  • Matis energising cream 5ml
  • Vichy Liftactiv Supreme 15 ml
  • Lancome parfem 4 ml
  • Pro Fiber šampon Loreal 10 ml
  • Loreal maska 15 ml
  • Nivea WOW krema 8ml







Kao što možete primijetiti jako puno je krema, jedino čemu se jako veselim je Krema od Konopljinog ulja i parfem, jer kad god ga probam nešto mi ne štima, a ovako ču ga moći testirati malo duže osim jednog špricanja.



Kako se vama sviđa ova kutija?

Mene je malo razočarala jer ima toliko krema i do sada mi se najmanje sviđa od svih kutija.

Ostale kutije možete vidjeti na ovom linku Kutije 

Primjedbe

  1. Ma nije loša kutija. Nisam nikad naručila žena kutiju, samo tester i nisam bila nešto zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ova kutija predivna, ima zaista divnih proizvoda :) <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS