ACIDOSALUS SERUM ZA KOSU

Hello
Danas vam govorim o jednom proizvodu za kosu, kojeg sam slučajno otkrila, tj poslan mi je u Ordinacija kutijici.

Kako opet imam dugu kosu, tako sam joj posvetila pažnje, jer mi je stalno u punđi, pa se moram više brinuti za nju, što se tiče njege.




Poslije poroda kosa mi je počela nenormalno opadati, još k tome još uvijek dojim, pa samim time mali isiše sve moguće dobre tvari iz mene :))))
Užasavala sam se pranja kose, jer je odvod bio uvijek zaštopan koliko mi je kose ispalo, sva sreća što imam gustu kosu, pa se niti ne primijeti da opada.




Kako mi je kutijica stigla, a samim time i dosta proizvoda za koje nisam čula, odmah sam se bacila u isprobavanje, a prvi na redu je bio Acidosalus serum za kosu.

Serum dolazi u staklenoj bočici sa špricom i sigurnim čepom

100 ml, 200 kn, a možete ga naručiti ovdje





Prva pomisao mi je bila, super ajmo još jedan serum koji sigurno ništa ne radi.
Miris je dosta citrusan i jak.

Tekućina je mliječna i dosta su 3 šprica po kosi.
Ne ispire se, kosa se lako raščešljava od njega.

Serum je namijenjen

  1.  Smanjivanju ispadanja kose
  2.  Potiče rast kose
  3.  Usporava pojavu sijedih 
Sastav
  • Kopriva
  • Ružmarin
  • Crni papar
  • Ulje limuna

Proteini sirutke i ulja certificiranog podrijetla, na prirodnoj biljnoj bazi.



Ja ga koristim poslije pranja kose na mokroj kosi, tako što ga dobro utrljam u vlasište i ostavim da se kosa prirodno osuši ili je stavim u punđu.

Rezultati se kod mene vide, i to odmah na idućem pranju primijetila sam za 70% manje vode u odvodu.
Kosa mi je odmah poslije seruma na opip čvršća i nekako gušća.

Serum koristim jednom tjedno 

Na moru sam se špricala s njim na plaži, pomogao je i u raščešljavanju i zaštiti od sunca, jer sam se vratila sa minimalno oštečenom kosom.



Svakako bi vam preporučila ovaj serum, ako se borite sa opadanjem vlasi.

A sad što se tiče toga da usporava pojavu sijedih, ja bi rekla da sam ih dobila otkad ga koristim hehehe ili je to samo što me sin psihički maltretira :)))))   (držim se da nije to što sam prevalila tridesetu )




Koji je vama must have proizvod za kosu?'

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS