AVON PLANET SPA LUXURIOUSE FACIAL SOUFFLE

Za danas donosim recenziju još jednog Avonovog proizvoda za lice.
Ovog puta nije riječ o običnoj kremi nego o "pjeni".




Krema dolazi u plastičnoj posudici sa sigurnosnom folijom.
75 ml i rok od 12 mj nakon otvaranja.

Sastoji se od Afričkog Shea Butter-a

Na prvu nisam ništa očekivala od ove kreme, onda me nakon otvaranja miris oduševio, kao da ste zaronili u luksuzni spa centar gdje vas 24 sata maze i paze.
Toliko je opuštajuć, sladak, misli vam odmah odlutaju.




Kremu sam koristila samo navečer i to na čisto lice, bez tonika i ičega.

Potrebna je jako mala količina, jer se krema jako razmazuje i brzo upija.
Nije teška na licu, niti mi nije izazvala neke neugodnosti na koži, mogu čak reći da mi je koža poslije nje u savršenom stanju



Ujutro lice izgleda kao bebino, lagano je zategnuto, bez masnog sjaja, na dodir jako mekano i glatko.

Kremu koristim već par mjeseci svakodnevno, i nisam je skoro ništa potrošila.



Za mene je krema pravo otkriće i nadam se da ju nisu povukli iz prodaje.
Uzela sam je na popustu za nekih 20-tak kuna, a inače mislim da je puna cijena oko 70 kuna.

Ako ju možete uloviti, svakako ju preporučam!



:)

Primjedbe

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS