DEPILACIJSKE KREME

Pozdrav dragi moji,
Za danas sam vam pripremila dvije kreme za depilaciju.
Pa evo što ja mislim o takvim kremama.


Pošto na licu imam dosta svijetlih dlačica, a ne pada mi na pamet da se brijem, a čupanje boli, tako sam odlučila uzeti Afrodita kremu.
Dlačice se ne vide, ali meni jako smetaju.
Krema košta oko 20 kuna.



Pošto meni treba jako malo i svega je koristim dva puta godišnje, krema će mi trajati.
Pomoću špatule se nanese na željeno područje i ostavi oko 5 minuta.
Krema odlično ukloni dlačice i poslije nje jako sporo rastu, što je odlično.


Ne izaziva nikakvo crvenilo, mrlje, niti ne isušuje kožu.
Ako tražite kremu za odstranjivanje dlačica sa lica, svakako probajte ovu.


Druga krema je za depilaciju tijela i ona je Evelin 9 u 1
Za 125 ml oko 30 kuna.
Prije sam koristila Evelin proizvode, pa sam se odlučila isprobati i njihovu kremu za depilaciju.
Malo sam bila skeptična pošto na nogama imam baš jake tamne i oštre dlake, kao pravo majmunče ☺☺☺☺



Ostavila sam je oko 20 minuta za svaki slučaj, i dlačice su odmah otišle, a koža je ostala mekana i glatka.



Dlačice je bilo potrebno ukloniti opet nakon četiri dana, što je odlično, jer nakon britvice, već nakon tri dana je prašuma.

Ono što mi se ne sviđa to što tubu imam za dva i pol puta korištenja, što će me daleko skuplje nego britvice doći.



Poslije kreme nema više ni uraslih dlačica, niti crvenih prištića, što je dobra vijest pogotovo što su dani bikinija došli.




Znate i sami da sol, sunce, znoj nikako ne idu na obrijanu kožu.

Ne preporuča se izlaganje suncu niti kupanje 24 sata nakon upotrebe kreme-

Kako se vi riješavate dlačica?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS