MOJA JUTARNJA RUTINA

Pozdrav ljepotice,
Za današnji dan vam donosim novi naslov, koji govori o tome kako provodim jutra u kupaoni ☺☺☺
Izostavila sam make up, jer otkad imam malog vragolana, šminkam se kad idem negdje dalje samo.



Za početak svakog jutra započinjem pranjem zuba sa Oral-B električnom četkicom, koju obožavam. Punjenje traje i do sedam dana, podešeno je na tri minute nakon čega zavibrira i upozori da ste dosta prali zube. Ima dosta raznih nastavaka što je još jedan plus, a cijena je oko 200 kuna.
Nakon toga slijedi umivanje sa Bioderma Sensibio gelom, koji je bio oko 19 kuna i uzela sam si više komada.
Gel je dosta lagan, ne pjeni se previše, nježno očisti lice, malo teže skida maskaru.



Slijedi tuširanje sa Balea Marshmallow koji miriši meni savršeno za jutro, cijena je oko 6 kuna za 350 ml, što je odlična investicija.
Od roll-ona trenutno koristim Vichy još uvijek ga testiram, pa ne znam da li je koliko para toliko muzike ili je čisti promašaj.



Na lice nanosim Dr.Hauschka toner koji je namijenjen masnoj i nečistoj koži. Odlično je to što je u spreju i izgleda kao termalna voda. Pomaže u balansiranju i smirivanju masne kože. Ovaj toner sam koristila jako davno i opet sam mu se odlučila vatiti. Toner samo pošpricam i pričekam da se upije, ne koristim balzamice za brisanje, odličan je i samo kao osvježenje za lice.




Nakon toga nanosim Loreal skin perfection kremu koju sam nedavno otkrila. Koristim je na okoloočnom području i savršeno fotošopira kožu, nestanu sve borice, tamni podočnjaci, ma savršenstvo. Na dodir je nježnja i svilenkasta odmah se upija i ne mrvi se, 15 ml sam platila oko 15 kuna na nekom sniženju.
Garnier Miracle krema u doticaju sa kožom postaje boje kože i lagano prekriva nepravilnosti, lijepo se da razmazati i ne ostavlja ružne tamne mrlje. Jedina mana je što jako brzo ispari sa lica, isto sam je kupila na nekom velikom sniženju.



Ako odmah ujutro idemo u šetnju onda nanosim Avon kremu za sunčanje o kojoj sam vam već pisala ovdje
Nanosim kako koje jutro kombinaciju između Soap&Glory buttera koji je čisto savršenstvo i ako ikako budete u mogučnosti svakako ga probajte, poslije njega nećete htjeti ništa nanesti na kožu, sva sreća pa mi je brat u Engleskoj pa mogu popuniti kolekciju.
Eveline suho ulje, koje sadrži sedam dragocjenih ulja

  • lavandu
  • calendulu
  • kamilicu
  • suncokret
  • argan
  • soju
  • ružmarin
je čisti eleksir za moju kožu, toliko mi odgovara u svakom pogledu da sam i ja u čudu, miris je kao da ste izašli iz luksuznog spa centra. Brzo se upija i ostavlja kožu mekanu poput baršuna.


Za kraj je balzam za usne kojeg koristim samo ujutro, a to je od Eucerina, jako brzo se upije i više je za nekakvu laganu njegu, po meni ne bi izdržao zimu na mojim usnama, a da mi ne ispucaju.
Trenutno parfem kojeg koristim je od Nine Ricci, Love in Paris koji mi odgovara i ljeti i zimi, dok neki kažu da je pretežak za ljeto.
Inače to je prvi parfem koji sam dobila i zaljubila se u parfeme zbog njega.


Kakva su vaša jutra?
Koristimo li neke iste proizvode za jutarnju higijenu?

Primjedbe

  1. Ovu četkicu i sama imam i obožavam isto kao i Balein gel za tuširanje. Preporučam i onaj drugi koji miriše na čokoladu :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS