AVON SOLUTIONS .... celulit

Pozdrav dragi moji
Za danas vam donosim jedan zakašnjeli post, koji sam trebala napisati još preko ljeta, ali jednostavno nisam imala vremena za to, ali bolje sad nego nikad :)



Ovog puta pišem o kremi / gelu protiv celulita.
Kao što sam rekla kremu sam koristila preko ljeta, inače takve vrste krema koristim samo onih 6 mj, tj preko jeseni i zime, ali ovog puta je bila iznimka.



Gel sadrži L"Carnittine i naravno zagrijava se na koži.
Ono što ja ne činim je da ne čitam "očekivanja" na deklaraciji, tako da se ne razočaram ako se to ne desi što bi trebalo :)


Gel sam koristila mislim da je to bio najtopliji dan u godini i naravno da nisam pročitala da se zagrijava, možete samo zamisliti moju reakciju kad sam legnula u krevet.

To je kao da vam koža gori iz nutra, toliko mi je smetalo to grijanje, koje bi usporedila kao da sam si istresla lavu na noge i to traje još neka 2 sata i onda počne popuštati.



Krema se malo teže razmazuje, ali se odmah upije i zagrijavanje počinje kada se potpuno osuši na koži.
Nakon tjedan dana primjetila sam da mi je koža glađa, mekša, ali naravno celulit nije uklonjen i za to treba vremena, vježbanja ...

Sa jednom tubom nećete ništa riješiti, za takve stvari treba nekoliko bočica i puno rada na sebi,
ono što mi se sviđa kod kreme je da će vam biti idealna da vas grije preko zime :))))



Po meni je to bespotrebno bacanje novaca, da li ste vi probali ovu kremu i kako ste zadovoljni sa učinkom??

U katalogu se može naći na popustu po 40 kuna za 150 ml.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS