BIODERMA ATODERM LEVRES

Pozdrav dragi moji,
Danas opet malo pričam o svojoj opsesiji, točnije o balzamima za usne.
Sve što izađe na tržište, da je prihvatljivo mome novčaniku i da mi se naravno sviđa, ja moram probati.




Ovoga puta sam iskoristila priliku i kupila 1+1 gratis.
Riječ je o Bioderma balzamu za usne.

Cijena 4g-58 kuna
1+1 gratis - 48 kuna.



Kako još nisam probala ove balzame jako sam se veselila, jer marku Bioderma stvarno jako volim i odgovara mojoj koži.

U ponudi ima više vrsta, a ja sam samo stavila u košaricu ne čitajući za šta je namijenjen, jer se nika ne bi odlučila da sam sve proučavala :)))



Probala sam stvarno jako puno balzama, ali nekako stalno sam se vraćala Biobazi 

Balzam je lagan na usnama, ne ostavlja mastan trag i dovoljan je samo jedan sloj.
Usne odmah zagladi i može se nositi ispod ruža.

Ono što mi se ne sviđa kod njega što je rezan na koso, više volim ravne vrhove.

Sporo se troši, i dovoljno ga je nanositi dva puta na dan.
Pokazao se odličan i po ovim vrućinama i ne isušuje usne.



Koristim ga negdje oko 2 mj i nisam potrošila ni pola tubice, a svaki dan se mažem.

Mislim da je ovo postao moj među 5 must have proizvoda, i svakako ću ga opet kupiti-

Balzam je namijenjen hidrataciji usana, i piše da je okus maline, meni više sliči nećemu jako slatkome :))))

Što se tiće ovih hladnijih dana, po mome mišljenju ako su vam usne jako osjetljive ovaj balzam će va biti preslab ili ćete ga morati jako često mazati tokom dana.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS