AVON..

IDEAL FLAWLESS

Kao što možete pogoditi iz naslova, danas recenziramo novi Avonov puder.
Neke Avonove puder volim, a neke ne, teško mi je odabrati nijansu gledajući samo u sliku, jer nije ni približno ista kakva u živo.
Moja nijansa većinom je Beigre, Sand, dok će mi kod nekih odgovarati, kod drugih će mi biti pretamna ili presvijetla, a o podtonu da i ne pričam.
Moj podton je žuti, većina pudera koji mi odgovaraju po teksturi su rozi podton, što me izluđuje.

Ovaj puder dolazi u pet nijansa, redovna cijena mu je 80 kn, ali često je na akciji. Dolazi u staklenoj bočici sa pumpicom od 30 ml. Kod ovakvih pudera volim, to što se pumpica može okrenuti, tj zatvoriti i još ima i čep, tako da ste sigurni od curenja proizvoda.
Puder u sebi sadrži SPF15, na koži postaje nevidljiv, jako je nježan i ima srednje do jako prekrivanje.

Meni za cijelo lice su dovoljne dvije pumpice, ako želim jako prekrivanje. Što mi se jako sviđa ne ostavlja mastan trag na licu, ne oksidira i drži cijeli dan. Neće se preslikati na robu, niti na prste ako volite čeprkati po licu dok ste našminkani :)

Imam mješovit i ponekad mastan ten, i puder mi savršeno odgovara u oba slučaja.
Fiksiram ga sa puderom u kamenu, jer mi je već navika staviti poslije pudera i mogu biti mirna cijeli dan, neće mi izbiti sjaj oko nosa i na čelu.

Rok za potrošiti od otvaranja je 24 mjeseca.

Da li ste vi probali ovaj puder i uspjeli pogoditi nijansu??

Slike:







Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS