EMPTY # 9

Pozdrav dragi moji,
evo pišem vam zadnji post u ovoj godini :)
Godina mi je proletjela, kao da je trajala 6 mjeseci, a ne 12 

Za kraj sam vam pripremila oproštaj od praznih bočica, pa da ne duljimo krenimo




Za početak je tu hrpetina vlažnih maramica što ne čudi jer imam slinavca od 4,5 mjeseci. Isprobala sam ih stvarno puno, a samo su neke ispunile naša očekivanja, a to su Trudi,Violeta losion, Lola baby iSoftino kamilica, maslina. Sve skupa tu je 28 pari maramica :)



Muž je potrošio i standardno Avon roll-on, njihovu remu za ruke "mušku" verziju koja je bezveze i GILLETTE MACH3 gel za brijanje (ne voli pjene)


Mood therapy energising gel za tuširanje 500 ml iz Avona, Tutti frutti borovnica i malina 500 ml po meni ništa posebno, čak niti miris ne ostaje na koži, Oriflame silk 200 ml za moju kožu savršen gel za tuširanje, koža je mekana i ostavlja blagi miris.


Standardno od mene tekući sapuni od Cien i Avon jako sam zadovoljna s njima.


Avon vodica za tijelo, o nekima možete pročitati ovdje, kao što sam pisala i o Biobazi ovdje. Skin so soft in shower je totalni promašaj za moju kožu, kao da sam se namazala margarinom i poslije ispiranja koža mi je ekstra suha.


O Rexoni sam pisala i moj je omiljeni roll on tu
Sanex  još uvijek ne znam da li volim ili ne :)
Balea krema poslije depilacije je nešto super, pogotovo što je jako pristupačna cijenom a i kvalitetom.
Becutan krema odlična za dupence moga malca :)


O Mixi sam već pisala ovdje
Balea sprej za lice mi je bio spas preko ljeta, pogotovo jer sam za onih velikih vrućina bila u 9 mj trudnoće.
Neutrogena losion protiv prištića, dovršio je suprug jer meni je postao jako agresivan za lice.


O nekim sprejevima za kosu sam pisala pa možete pročitati na ovom linku
Balea šampon od jabuke me oduševio, miris je baš jabukast, onako svježe zelene jabuke, što ja jako volim, kosu lijepo opere i ostavi predivan miris. Nije mi jasno piše da je limited edition a još uvijek ga ima za kupiti.
Loreal elseve među mojim omiljenim uljima za kosu, svakako ga probajte ako već niste.


O nekim proizvodima za usne sam pisala pa možete pročitati ovdje 


Catrice all matt 020 mi je bio odličan preko ljeta dok sam bila trudna i lice mi bilo jako suho, sva sreća što sam ga tada potrošila jer mi sad nikako ne odgovara.
O Avon puderu sam već pisala tu
Mizon maska za lice, što bi ja rekla ona kao maramica, me nije nešto oduševila, možda jer mi je bila premokra :) ali što se tiče rezultata poslije, koža je bila super mekana i nježna.


I za kraj su nam ostala tri parfema, jedan muški i dva ženska.
Replay meni među dražim muškim mirisima 50 ml
Avon secret fantasy 50 ml jako slatki miris
Secret Obsession CK 30 ml jak intenzivan miris, po meni je pravi zimski, jako dugo drži na koži, meni među 10 omiljenih parfema.



To bi bilo sve od mene u ovoj praznoj košari, čitamo se iduće godine :)

SVIMA ŽELIM NAJLJEPŠE BLAGDANE I SVE NAJBOLJE U NOVOJ NAM 2016 GODINI !!!



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS