NIVEA.. Q10

Mislim da "kasnim" sa recenzijom ovog seruma, jer svi su je već "obradili" ali moram i ja :)
Znači tipkamo o NIVEA Q10 plus anti-wrinkle serum pearls




Ok sad kad sam napisala puni naziv mogu dalje.
Kako je moja koža lica mješovita, tako se lijepo obrnula u trudnoći i postala dosta suha, što sam mislila da će proći kad rodim. Ali gle čuda i skoro četiri mjeseca nakon poroda ona je ostala takva, tako da sam morala malo promjeniti kreme.

U Dm-u sam u knjižici imala popust za serum pa sam ga iskoristila, jer ne bi bila ja da ne probam nešto novo, a još k tome imam popust.

Serum dolazi  u plastičnoj bočici sa pumpicom, zamotan u dvije kutije.



Miris je nekako citrusni, ali lagan, osjeti se i miris kreme.
Bočica dolazi u pakiranju od 40 ml, iskoristiti 12 mj nakon otvaranja, a cijena je negdje oko 100 kuna.

Serum je namijenjen koži u njezi protiv bora i opskrbljuje je koenzimom q10, hiaurolonskom kiselinom, keratinom.
Također je među prvim serumom u perlicama na našem tržištu.

Serum se koristi ujutro i navečer ili po potrebi, može se staviti prije kreme, a savršen je i kao podloga make-upu.



Ono što mi se jako sviđa kod seruma je to što se odmah upije, ne ostavlja ljepljiv niti mastan trag na licu.
Za cijelo lice su mi dovoljne dvije pumpice.

Koristim ga samostalno bez kreme, i primijetila sam da mi je lice glatko, sjajnije i bez onih sitnih borica.




Naravno da vam serum neće maknuti skroz bore, kao niti jedna krema, ali može pomoći u spriječavanju novih, tj malo odložiti njihovo nastajanje..

Ja ga trenutno koristim samo navečer, jer za jutro imam krema koje moram potrošiti :)

p.s zanemarite logotipe na slikama, nešto mi se pomaknulo pa sad stoji hr umjesto com, a ne želi se maknuti :)))

Da li ste vi probali ovaj serum i kakva su vaša mišljenja o njemu?











:)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS