KRAFNE:::.

Pozdrav ljudi,
Evo novog recepta na vidiku, nije ništa posebno, jer je riječ o Krafnama a njih zna svatko napraviti.
Zanimljivo je to što ovoga puta nije poanta u receptu nego u izgledu.

Svi već znamo da je krafna okrugla i napunjena, ali ja sam odlučila oblik prilagoditi ovome Božićnom periodu.

Pa evo što vam treba za ovu slasticu


  • Modul po izboru
  • 250 g glatkog brašna
  • 250 g oštrog brašna
  • 40 g šećera
  • 2 žumanjka
  • 1 jaje
  • 250 ml mlijeka
  • 1 sv kvasac
  • 1 vanil šećer
  • 10 g soli
  • malo ruma ili rakije
  • 100 g margarina

U malo mlijeka rastopite kvasac, a u ostatak toplog mlijeka dodajte šećer, sol, margarin.
U posebnoj posudi umutite jaja, rum i dodajte kvasac.

Postepeno dodajte brašno i miješajte dok ne dobijete glatku smjesu.
Ostavite da se diže oko 1 sata.




Tijesto razvaljati na nekih 1 cm debljine i modlicom izrezati oblik.
Ostaviti da se diže oko pola sata.



U dubokoj tavi zagrijati ulje i pržiti krafne do tamno žute boje, same bi se trebale okrenuti na drugu stranu, ako ne onda im pomognite :)
Slagati na kuhinjski ručnik da se ocijede i posuti ih šećerom u prahu.

Ulje vam ne smije biti jako vruče jer će vam u protivnom krafna potamniti, što možete vidjeti kod mene, jer sam malo zaboravila na njih (zabavljala sam se sa drugim stvarima).







Ja ih radim prazne, jer ih onda mogu jesti sa svakakvim punjenjem.

Dobar  tek!

Volite li vi krafne?

Primjedbe

  1. Jako domišljato krafna u obliku čovječuljaka. Na zadnjoj slici izgledaju jako ukusno.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS